Touch screen display auto radio.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11-05 16:36
Ik ben op zoek naar een touch screen display auto radio. Ze bestaan maar zijn bijna allemaal 2Din groot. Nu heb ik er 1 gevonden op ebay die 1Din is.

http://www.ebay.com/itm/S...tooth-Radio-/131327547298

Maar bestaan deze ook van bekende merken en dan in de afmeting van 1Din groot. Ik vind de huidige "gewone" radio's zo ouderwets, als je ziet hoe modern en handig mijn smartphone is dan is de gewone autoradio wel heel primitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-05 22:42

Wom

Die bestaan gewoon van gekende merken. Eerste hit op Google: http://www.pioneerelectro...DVD-Receivers/AVH-X7500BT

Afbeeldingslocatie: http://www.pioneerelectronics.com/StaticFiles/PUSA/Images/Product%20Images/Car/AVH-X7500BT_reg.jpg

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Nee, zo bedoel ik het juist niet. Het scherm is uitklapbaar en 2Din groot. Nee gewoon het front van een 1Din auto radio maar dan in touch screen. Een beetje alsof je je smartphone op een autoradio zou plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
FitzChevalric. schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:00:
Nee, zo bedoel ik het juist niet. Het scherm is uitklapbaar en 2Din groot. Nee gewoon het front van een 1Din auto radio maar dan in touch screen. Een beetje alsof je je smartphone op een autoradio zou plakken.
zie m`n link, 1 din zonder klapscherm met touchscreen

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Xtron (Xtrone?) heeft nog 1din versies, maar echt veel in touchscreen kan je niet doen. De goedkope op ebay zijn veelal WinCE based, vrij oud en nog eens vrij traag.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:50

Croga

The Unreasonable Man

fazerfreak schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:01:
Die had ie zelf ook al gevonden... Zijn vraag was of er ook gerenomeerde A merken zijn die deze dingen maken.

Ik kan me persoonlijk niet voorstellen wat je er aan zou hebben overigens......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
fazerfreak schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:01:
[...]

Ja komt in de buurt, maar je zou zo'n radio toch helemaal touchscreen kunnen maken. Ik had die nog niet gezien trouwens. zou wel een mooie compromis zijn.

Is Xtrons een beetje een goed merk. Ik ken het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

FitzChevalric. schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:00:
Hoewel ik het idee heb dat dit wat priegelig overkomt leert een snelle zoekactie mij dat dit niet bij de 'gekende' merken (Alpine, Pioneer, JVC, etc.) te vinden is. Maar neem aan dat dit iets is wat je zelf ook kunt ontdekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Wom schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:03:
[...]

Hoewel ik het idee heb dat dit wat priegelig overkomt leert een snelle zoekactie mij dat dit niet bij de 'gekende' merken (Alpine, Pioneer, JVC, etc.) te vinden is. Maar neem aan dat dit iets is wat je zelf ook kunt ontdekken ;)
Ik kreeg het gevoel al, maar ben best wel een leek binnen car audio. En daarom wilde ik weten of ik iets mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Waarom zou niet voor een 2-Din oplossing willen gaan? Zitten wel een aantal voordelen aan namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Welke auto heb je eigenlijk? Er zijn ook gewoon 'op maat' units voor auto's te vinden, los van universe 1/2din modellen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Wom schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:05:
Waarom zou niet voor een 2-Din oplossing willen gaan? Zitten wel een aantal voordelen aan namelijk :)
vertel, ik ben nieuwschierig. Maar niet elke auto kan een 2Din in zijn dashboard toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

FitzChevalric. schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:06:
[...]

vertel, ik ben nieuwschierig. Maar niet elke auto kan een 2Din in zijn dashboard toch?
In wat voor auto zou je de autoradio willen inbouwen? Voordelen moet je vooral zoeken in de afleesbaarheid van het scherm, bedieningsgemak bij een touchscreen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Wom schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:08:
[...]

In wat voor auto zou je de autoradio willen inbouwen? Voordelen moet je vooral zoeken in de afleesbaarheid van het scherm, bedieningsgemak bij een touchscreen, etc.
Opel meriva

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Er even van uitgaande dat het om het model van voor 2011 zijn er een aantal radio's te krijgen die in de formfactor van de Meriva passen. Die volgen dus de vorm van je dashboard: https://www.google.com/we...iva%20autoradio%202%20din

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTKp6eXBeNc9RLAXRwQv1pGdHLDE9ejvjsZ5xihBpdXBgMYTcNMfrazQ1c9

In het model van na 2011 wordt er standaard door Opel een autoradio ingebouwd en is het veel lastiger zelf iets te doen kwa audio, ook omdat er standaard een scherm ingebouwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Wom schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:13:
Er even van uitgaande dat het om het model van voor 2011 zijn er een aantal radio's te krijgen die in de formfactor van de Meriva passen. Die volgen dus de vorm van je dashboard: https://www.google.com/we...iva%20autoradio%202%20din

[afbeelding]

In het model van na 2011 wordt er standaard door Opel een autoradio ingebouwd en is het veel lastiger zelf iets te doen kwa audio, ook omdat er standaard een scherm ingebouwd is.
Kijk dit vind ik fantastische info, ik weet er veels te weinig van. Kan ik dan wel een autoradio vinden met DAB+ voor de Opel Meriva?

Met googlen kom ik ze alleen tegen voor 550 euro.

[ Voor 5% gewijzigd door FitzChevalric. op 19-08-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

FitzChevalric. schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:14:
[...]

Kijk dit vind ik fantastische info, ik weet er veels te weinig van. Kan ik dan wel een autoradio vinden met DAB+ voor de Opel Meriva?
Opel zelf levert voor de Meriva geen modellen met DAB+, maar in het aftermarket segment zijn die er wel: http://www.aliexpress.com...ra-Astra/32243346851.html

Overigens heb ik geen ervaring met Eonon als merk zijnde. Maar het lijkt er op dat de Meriva een vergelijkbaar dashboard heeft als een aantal andere Opel Modellen, dus er zou wel wat keuze moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Het word dus even doorzoeken, misschien zijn er mallen voor zodat ik normale radio erin kan zetten. Geen idee hoe dit zou moeten heten. Maar google word mijn vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waarom zou je normale kiezen? Eonon zit in dezelfde serie als Pumpkin en Ouko, zijn volgens mij allemaal rebrands van HuiFei, zijn geen topmodellen, maar gros draait wel fullsize android, heb je al stuk meer mogelijkheden dan een standaard 1din versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
SinergyX schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:25:
Waarom zou je normale kiezen? Eonon zit in dezelfde serie als Pumpkin en Ouko, zijn volgens mij allemaal rebrands van HuiFei, zijn geen topmodellen, maar gros draait wel fullsize android, heb je al stuk meer mogelijkheden dan een standaard 1din versie.
Zoals ik al zei, ik heb geen flauw benul over wat normaal is of niet. Vroeger (20 jaar geleden) wist ik er veel meer vanaf dan nu. Maar ik wil weer goede muziek in de auto met een beetje extra.
Pagina: 1