Goedemiddag Tweakers,
Na het kunnen overhalen van mijn vriendin, komt er toch een desktop in huis ivm een laptop.
Deze zal voornamelijk gebruikt worden voor het gamen en downloaden.
Verder zal mijn vriendin er haar zakelijke mail mee doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, denk aan wow, witcher 3, nieuwe cod etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs is 2000 euro incl randapparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Logitech muisl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i5 voor het gamen, 970 gtx videokaart, 500gb ssd, 2tb voor de films, 16gb geheugen met oog voor de komende jaren, Kleine case zodat die in een kast past..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, Nvidia, Crucial
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte, moet in een kast passen zodat we alleen het scherm+randapparatuur op tafel hebben(komt in op de eetkamertafel te staan dmv een bureaumonitorbeugel., ook het geluidsniveau moet laag zijn, ivm de plek waar die komt te staan.
Ga je overklokken?
Nee, ben er totaal niet bekend mee en wil dit ook zo houden voor de komende tijd
Na het volgen van de forums de afgelopen tijd heb ik dan ook mijn keuze laten vallen op onderstaand systeem.
Hopelijk kunnen jullie advies geven of dit een systeem is wat zeker de komende tijd mee kan met het gamen op ultra/high. En of het allemaal in de case past uiteraard.
Ik sta ook zeker open voor andere componenten die een betere keuze blijken te zijn.
Na het kunnen overhalen van mijn vriendin, komt er toch een desktop in huis ivm een laptop.
Deze zal voornamelijk gebruikt worden voor het gamen en downloaden.
Verder zal mijn vriendin er haar zakelijke mail mee doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, denk aan wow, witcher 3, nieuwe cod etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max prijs is 2000 euro incl randapparatuur
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Logitech muisl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
i5 voor het gamen, 970 gtx videokaart, 500gb ssd, 2tb voor de films, 16gb geheugen met oog voor de komende jaren, Kleine case zodat die in een kast past..
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, Nvidia, Crucial
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte, moet in een kast passen zodat we alleen het scherm+randapparatuur op tafel hebben(komt in op de eetkamertafel te staan dmv een bureaumonitorbeugel., ook het geluidsniveau moet laag zijn, ivm de plek waar die komt te staan.
Ga je overklokken?
Nee, ben er totaal niet bekend mee en wil dit ook zo houden voor de komende tijd
Na het volgen van de forums de afgelopen tijd heb ik dan ook mijn keuze laten vallen op onderstaand systeem.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 184,25 | € 184,25 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 361,95 | € 361,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Fractal Design Node 304 Zwart | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Dell Ultrasharp U2515H Zwart | € 314,95 | € 314,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 100,95 | € 100,95 |
| 1 | Thermalright True Spirit 140 Power | € 45,80 | € 45,80 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Crucial MX200 2,5" 500GB | € 186,- | € 186,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.588,70 | |
Hopelijk kunnen jullie advies geven of dit een systeem is wat zeker de komende tijd mee kan met het gamen op ultra/high. En of het allemaal in de case past uiteraard.
Ik sta ook zeker open voor andere componenten die een betere keuze blijken te zijn.