Vox chicago 390 isdn - usb modem

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kers
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 19:12
Het modem van mijn vox chicago werkt niet.
Bij het installeren van het bijgeleverde programma Talk & Surf herkent hij hem wel, want als ik de stekker eruit haal geeft de software een foutmelding dat het modem niet is aangesloten!! Maar als ik via de telefoonkiezer een nummer probeer te draaien geeft de telefoonkiezer aan dat het modem door een ander programma gebruikt wordt en bij het verbinden met internet zegt de software dat het modem niet reageert bij de diagnostische gegevens van de "com 3" zegt hij dat de poort al geopen is en er staan geen extra gegevens over want het modem reageert niet.....

En nadat ik het modem geinstalleert heb staan er 3 "nieuwe modems" bij..

Weet iemand wat er precies aan de hant is en wat ik moet doen om het te verhelpen???

Michiel

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Ja ik zit ook te vervelen met die Chicago 390 USB en het wil niet echt lukken. Nu zit ik weer op mijn oude vertrouwde 56K-tje te rossen. Talk&surf moet je namelijk niet installeren. Dit staat in de handleiding van Talf&surf.
Talk&surf is PC-software voor de Vox Chicago 390 ISDN. Dit basisstation bespaart u de aankoop van een extra ISDN PC-adapter. U kunt met uw PC op een gemakkelijke manier een verbinding tot stand brengen en het gesprek vervolgens mobiel voortzetten. Hiervoor hebt u een TAPI-applicatie nodig.
Je moet dus alleen de Chicago 390 USB software installeren en dan moet het goedkomen. Niet dat het bij mij goedkomt, want het werkt nog steeds niet. En zeker werkt het niet op mijn nieuwe pc met windows XP. De enige optie daarvoor lijken de 2000 drivers die ongeveer anderhalve maand geleden zijn vrijgegeven door Siemens, de producent van de modem. Maar ja succes met je modem, beter gezegd gecondoleerd, en laat het nog maar weten als er iets niet goedgaat.