Zalman ve300 niet meer tekoop?

Pagina: 1
Acties:

• deadx0rium
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-12-2017
Hallo allemaal.

Ik heb vroeger een zalman zm-ve300 gehad.
Deze is helaas gestolen.
Nu wou ik deze behuizing weer bestellen.
Nu zag ik dat deze nergens meer tekoop is.
Graag wou ik aan jullie vragen of iemand weet waarom deze uit de handel is gehaald.
En is er een vervangend product hiervoor?

Mij gaat het er vooral om dat ik de isos kan laden en ervan kan booten. Het fijne van de zm-ve300 was dat ik ook grotere iso's kon laden.

Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

• ExilaaHH
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-02 12:02
Eerste keer dat ik van het apparaat hoor, maar ik zie dat hij nog bij een enkele winkel te koop is, ik weet helaas niet wat je er eerder voor hebt betaald

Hier is hij nog te koop:
https://www.megekko.nl/pr...ign=Zalman+ZM-VE300+Zwart

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:16

Cyphax

Moderator LNX
Die 39,95 bij Megekko is ook wel ongeveer de prijs die 't ding was voor ie overal uit het assortiment is gegaan. Ik heb er zelf ook één en die zou ik eigenlijk ook wel willen vervangen als er iets mee gebeurt... dus ik snap goed dat je er naar op zoek bent.

Saved by the buoyancy of citrus

• deadx0rium
Bij megekko vertrouw ik niet zo omdat er 0 op voorraad zijn en meer als 7 dagen levertijd.

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:16

Cyphax

Moderator LNX
Dat zal inderdaad ook wel geen toeval zijn. :|

Na wat Googlen lijkt Zalman zo'n beetje overleden te zijn? Wat de verkrijgbaarheid (or lack thereof) wel verklaart. Zijn er alternatieven? Nou, misschien is dit iets: http://www.easy2boot.com/
Uiteindelijk wil je de functionaliteit die dat ding biedt en als dat met easy2boot ook kan, dan ben je misschien beter af want dan kan je elke behuizing gebruiken die je wilt. Ik heb geen ervaring met dat pakket want mijn Zalman-behuizing is nog niet gestolen. :+

Voordeel van iets als easy2boot kan natuurlijk wel zijn dat het nog ontwikkeld wordt en als ik dan iets lees als dit:

"Now you can also direct boot from Windows NT6 .VHD, .VHDX and .WIM PE3 files

Read more: http://www.easy2boot.com/"

... dan lijkt me dat sowieso een heel interessant project!

[ Voor 23% gewijzigd door Cyphax op 19-08-2015 14:45 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-02 13:16
Ik heb er in mei nog 1 bij Amazon.de op de kop getikt, maar ik zie dat de meeste aanbieders daar tegenwoordig ook niet meer kunnen leveren... Je zou het eventueel nog eens bij de .fr, .co.uk of ebay kunnen proberen als je hem echt echt wilt hebben :)

• deadx0rium
ik ga eens aan de slag met easy2boot. misschien is dit inderdaad wat ik nodig heb,

Ik laat weten of het werkt voor mij.

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:04
ik zeg bestel bij megekko. zoiezo heb je na 1 maand je geld terug. of je hebt het product voor 40 euro.
Pagina: 1