Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop om notities te nemen tijdens de les

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey!

Ik zoek een goedkope oplossing om notities te nemen tijdens de les omdat ik ondervonden heb dat typen zoveel sneller gaat dan alles met de pen op papier neer te schrijven. Hierdoor kan ik de les veel beter volgen en zijn mijn notities ook completer.

Volgende dingen zijn hierbij zeer belangrijk:

- kwaliteit toetsenbord (toetsen liefst niet te flat)
- batterijduur
- 13 inch minimum - 15 inch maximum

Gewenst maar niet noodzakelijk:

- numeriek klavier
- ietwat degelijke resolutie en kwaliteit scherm
- dunne laptop
- mat scherm

Ik beschik nog over een laptop, aangekocht 2011. Maar batterij was nooit echt goed en ondertussen waardeloos. Deze kan ik wel thuis gebruiken voor toepassingen.

Ben dus echt op zoek naar een goedkope en mobiele oplossing om notities te kunnen nemen tijdens de les. Als er zoiets bestond als goedkope laptop met juist een text editor, waarbij kwaliteit toetsenbord echt voorop staat, dan kocht ik dat meteen. Dat is ongeveer hetgene ik zoek... Maar alle extra's die laptops met zich meebrengen zijn welgekomen natuurlijk maar niet noodzakelijk.

Maximum budget 400 euro.

Ik overweeg een chromebook. Bijvoorbeeld:

pricewatch: Toshiba CB30-B-104

Wat is jullie mening?

Heel erg bedankt!

*PS indien er iemand al een gelijkaardige post heeft gemaakt, dan heb ik erover gekeken

• MissC
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 05-09 14:02
Misschien een rare gedachte, maar is een groot tablet met los toetsenbordje of zo'n hoes met toetsenbord erin niet iets? Heel veel lichter en makkelijker mee te nemen is er niet :)

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor het antwoord.

Ik denk dat ik dan toch liever gewoon een laptopje heb. Vind ik toch praktischer dan zo'n tablet te moeten rechtzetten met zo'n flap en dan je toetsenbord nog eens apart. Bovendien trekken die toetsenborden in zo'n hoes echt op niets. Bijvoorbeeld die van de surface pro's, echt waardeloos. Mijn mening natuurlijk :) .

Zo'n los toetsenbord is ook echt zeer duur voor wat het voorstelt en vind ik bijna nooit aangenaam typen. Ik denk dat ik gewoon zo'n chromeboekje eens ergens zal uitproberen! :)

En dan nog via touch editen op zo'n touchscreen, vind ik hatelijk. Veel liever een touchpad.

Nee echt geen fan van tablets! :D

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2015 12:27 ]

• Ivar19
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-11 12:23
In deze prijsklasse moet je vaak toch keuzes maken. Als je de extra lokale opslag niet nodig hebt zou ik lekker voor die chromebook gaan. Zit een redelijk scherm op en is makkelijk mee te nemen. Het toetsenbordje is misschien wel wat aan de platte kant en heeft geen numeriek gedeelte.

Onderstaande laptop voldoet dan wel weer aan die wensen. Maar het scherm kan niet heel helder, het contrast is niet heel hoog en de resolutie is ook wat minder. Wel heb je dan 500GB opslag.
#ProductPrijsSubtotaal
1Acer Aspire E5-521-49DQ€ 309,-€ 309,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 309,-