Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aanvallers zetten data miljoenen Ashley Madison-gebruikers o

Pagina: 1
Acties:

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:45
In de tekst staat het volgende:
Volgens de aanvallers bevat de site veel nepprofielen, zo'n 90 tot 95 procent. "De kans bestaat dat je man zich heeft aangemeld op de grootste affairesite die er is, maar nooit een affaire heeft gehad", schrijven ze in hun mededeling.
De mededeling staat eronder als afbeelding:
90-95% of actual users are male.
De vertaling is daarmee niet correct en daardoor zie je dat de discussie onder het artikel op basis van deze verkeerde vertaling wordt gevoerd.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Mee eens, er staat gewoon dat 90-95% van de ECHTE gebruikers mannelijk is.

Verder staat er ook bij dat iemand die zich heeft aangemeld waarschijnlijk geen affaire heeft gehad, maar dat dus wel geprobeerd heeft.

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 17:59

Vickiieee

Kritische lezer.

Wauw. Dit is inderdaad wel een ontzettende en belachelijke faal van de auteur zeg...
Cursusjes begrijpend engels lezen dan maar doen? Of is dit een gevalletje zo snel mogelijk plaatsen en als er onwaarheden in staan horen we dat vanzelf van de gebruikers?
“Avid Life Media has failed to take down Ashley Madison and Established Men,” Impact Team wrote in a statement accompanying the online dump Tuesday. “We have explained the fraud, deceit, and stupidity of ALM and their members. Now everyone gets to see their data…. Keep in mind the site is a scam with thousands of fake female profiles. See ashley madison fake profile lawsuit; 90-95% of actual users are male. Chances are your man signed up on the world’s biggest affair site, but never had one. He just tried to. If that distinction matters.”
Bron: Hackers Finally Post Stolen Ashley Madison Data

Het staat verdomme gewoon letterlijk in de tekst! :')

Edit:
En ondertussen is het aangepast. Zonder hier een bedankje te posten. Sneaky hoor ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Vickiieee op 19-08-2015 11:12 ]

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Vickiieee schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:09:
Wauw. Dit is inderdaad wel een ontzettende en belachelijke faal van de auteur zeg...
Cursusjes begrijpend engels lezen dan maar doen? Of is dit een gevalletje zo snel mogelijk plaatsen en als er onwaarheden in staan horen we dat vanzelf van de gebruikers?
Ik heb mijn ontslag ingediend. Excuses!

Ik ben helemaal geen stagiair

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Joost schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:31:
[...]

Ik heb mijn ontslag ingediend. Excuses!
Ik las het. Heel veel succes in ieder geval bij de NOS! :)
Het is je dan vergeven de laatste paar dagen, haha :P

Maar even over het aanpassen nog: je hebt het artikel hierop aangepast, of niet? Ik las het terug en kon me al niet herinneren dat er direct iets over mannelijke gebruikers stond.

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Ik heb het inderdaad aangepast. Ik wilde overigens wel opschrijven dat 90-95% van de profielen man was, maar door kortsluiting in mijn hoofd heb ik het totaal anders opgeschreven.

Ik ben helemaal geen stagiair

• Vickiieee

Vickiieee

Kritische lezer.

Joost schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 11:40:
Ik heb het inderdaad aangepast. Ik wilde overigens wel opschrijven dat 90-95% van de profielen man was, maar door kortsluiting in mijn hoofd heb ik het totaal anders opgeschreven.
Maakt niet uit, fouten maken is menselijk! Zoiets overkomt ons allemaal wel eens.

Zag er trouwens goed uit vanavond op het NOS journaal, Joost! Alvast een voorproefje? Haha :D

Pagina: 1