Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowiko
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-04 14:46
Ik zoek een?
Ik ga komende 4 jaar bouwkunde studeren op hbo niveau. Ik heb hiervoor als laptop de MSI GE62 2QD-005NL Apache in gedachten. Hier heb ik echter nog wat andere dingen bij nodig. Ik wil graag een draadloze muis en keyboard erbij. Deze worden vooral gebruikt voor grafisch ontwerp met bijvoorbeeld Revit en Allplan, maar soms ook wel voor gamen of browsen. Ook zat ik te overwegen om hierbij een tekentablet te nemen en een Coolermaster.

Wat is je budget?
Ik ben niet superrijk, dus ik ben niet op zoek naar extreem dure apparaten. Ik zat zelf te denken qua muis en toetsenbord rond de 30 euro, tekentablet maximaal 80, en de coolermaster ook niet meer dan 40.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Zelf had ik als toetsenbord de Microsoft Sculpt Ergonomic Keyboard in gedachten, ook al is deze wat aan de dure kant. Als tekentablet dacht ik al aan de Wacom Bamboo Pen v3 en als Cooler Master misschien de Cooler Master Notepal Infinite EVO? Ik heb er zelf niet veel verstand van dus misschien is het wel niet zo goed. Ook weet ik dus niet of het echt nodig is. Over de muis heb ik zelf geen idee.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is dus voornamelijk voor grafisch ontwerp, maar ook wel als gewoon thuislaptop en normaal gebruik. Ik ga het toetsenbord bijvoorbeeld ook zeker niet meenemen naar mijn school, dus formaat is niet belangrijk. Eigenlijk moeten alleen de muis en tekentablet portable zijn. De rest is voor mijn setup thuis. Besturingssysteem is Windows 8.
Als er meer informatie nodig is hoor ik het natuurlijk graag.