Modpunten?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Maandag is voor mij altijd een actief dagje op de frontpage. Weeekendje leeswerk inhalen. Af en toe nog eens wat reageren en vooral ook modden. De modpunten verdwijnen behoorlijk rap, want veel achterstallig weekend werk ;) en er was in het weekend ook niets toegeveoegd (want niet actief). Meestal is dat niet zo'n probleem want op maandag komt er vanzelf wel weer genoeg binnen.

Echter, vandaag blijft de activiteit onbeantwoord in mijn modpunten overzicht. Daar staat eigenlijk dat ik vrijdag vor het laatst aanwezig was. Ik kan me voorstellen dat dit nog een gevolg is van de verhuis eland en dat er druk aan gewerkt wordt. Mocht dit niet het geval zijn dan ben ik benieuwd wie er nog meer last van hebben.

Ik weet dat dit probleem in LA beter op zijn plaats zou zijn, maar ik verwacht dat het daar ondergesneeuwd gaat worden met topics over huiskamers, stuffis generalissen en aantal posts en varianten daarop. Als er meer mods last van hebben dan kan * Jaymz het misschien toch nog in LA zetten, hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Vreemd, ik heb er geen last van. Heb vandaag gewoon mijn portie modpuntjes erbij gekregen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Het vreemde is dat niet alleen de modpunten niet aangevuld worden, maar ook het aantal moderaties van vandaag (al waren het er niet zoveel) er niet bij staan. Ik heb ook al een keer uit en ingelogged, dus daar kan het ook niet aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ook ik er geen last van heb. ICQ-tje naar F(loris/emme)?

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 15:45
Heb je al een andere browser geprobeerd? Misschien zijn je cookies een beetje f*cked up? Of zijn er nog meer mensen die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Op maandag 18 juni 2001 21:57 schreef Thor-korenwolf het volgende:
Ik moet zeggen dat ook ik er geen last van heb. ICQ-tje naar F(loris/emme)?
Neuh, dan wacht ik liever nog even af. Kijken of hij vannacht de paar verkregen karmapuntjes wel omzet. Tis al een gekkenhuis genoeg op T.net en GoT door de verhuizingen en veranderingen. Dan ga ik liever niet op icq zitten vragen om een paar modpuntjes. We kijken morgen nog wel een keer en dan kan ik het alsnog aankaarten. Hetblijft wel vreemd natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
Op maandag 18 juni 2001 22:00 schreef dextertje het volgende:
Heb je al een andere browser geprobeerd? Misschien zijn je cookies een beetje f*cked up? Of zijn er nog meer mensen die er last van hebben?
Kan in ieder geval mijn cookies weer eens trashen. Je weet het niet hè. ;)

[edit] cookies getrashed. Opnij ingelogged. Niets veranderd. De uitgevoerde moderaties worden wel van het totaal aantal modpunten afgetrokken, maar de rij:
Modpoints Moderaties Ongebruikt
ontbreekt maandag gewoon. :?
Pagina: 1