Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
In de eerste plaats wil ik mijn nieuwe systeem voor schoolprojecten gaan gebruiken. In de tweede plaats vind ik het belangrijk dat je er zonder moeite een film op kunt kijken, gamen doe ik wel op mijn playstation. ook vind ik snel opstarten belangrijk, vandaar de ssd kaart.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb toch eigenlijk wel 450 euro in mijn hoofd, inclusief windows, mijn vraag is alleen of ik er een windows 10 licentie bij moet doen, of gewoon voor windows 8 moet gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, muis en toetsenbord heb ik al. De rest moet allemaal nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een fatsoenlijke videokaart voor het kijken van films, een stevige ssd kaart voor het snelle opstarten, een simpele processor en als laatste een simpel moederbord. hoe de kast er uit ziet maakt me niet zoveel uit, als hij maar praktisch is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel is mijn grote liefde, maar gezien mijn budget is dat niet haalbaar. (denk ik)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek.
Ga je overklokken?
Nee, die moeite was ik niet van plan te gaan nemen.
heb ik hier mijn plan tot nu toe:
zoals jullie zien zit ik al ver boven mijn budget. Dus als jullie dat goedkoper voor elkaar zouden krijgen...alvast bedankt voor jullie advies
In de eerste plaats wil ik mijn nieuwe systeem voor schoolprojecten gaan gebruiken. In de tweede plaats vind ik het belangrijk dat je er zonder moeite een film op kunt kijken, gamen doe ik wel op mijn playstation. ook vind ik snel opstarten belangrijk, vandaar de ssd kaart.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb toch eigenlijk wel 450 euro in mijn hoofd, inclusief windows, mijn vraag is alleen of ik er een windows 10 licentie bij moet doen, of gewoon voor windows 8 moet gaan.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, muis en toetsenbord heb ik al. De rest moet allemaal nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een fatsoenlijke videokaart voor het kijken van films, een stevige ssd kaart voor het snelle opstarten, een simpele processor en als laatste een simpel moederbord. hoe de kast er uit ziet maakt me niet zoveel uit, als hij maar praktisch is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel is mijn grote liefde, maar gezien mijn budget is dat niet haalbaar. (denk ik)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet specifiek.
Ga je overklokken?
Nee, die moeite was ik niet van plan te gaan nemen.
heb ik hier mijn plan tot nu toe:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 860K Black Edition Boxed | € 74,30 | € 74,30 |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 61,50 | € 61,50 |
| 1 | Asus GTX750TI-PH-2GD5 | € 110,53 | € 110,53 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM | € 100,95 | € 100,95 |
| 1 | Crucial CT51264BA160BJ | € 21,01 | € 21,01 |
| 1 | Antec VP350P | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 104,04 | € 104,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 547,28 | |
zoals jullie zien zit ik al ver boven mijn budget. Dus als jullie dat goedkoper voor elkaar zouden krijgen...alvast bedankt voor jullie advies
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2015 23:15 . Reden: voorlopige lijst van apparatuur bijvoegen ]