Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Nieuwe beeldscherm! Ik heb nu een Syncmaster 226CW en die wil ik dan als 2e scherm gaan gebruiken.
Wat is je budget?
Maximaal 250 euro!
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nein. Ik had al de pricewatch: Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart op het oog, maar de refresh rate is laag(?) en de reactietijd een tikkeltje hoger dan andere beeldschermen. Ik vind hem er wel super uitzien!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het beeldscherm gaat worden gebruikt voor games. Ik speel LoL, GTA V, Rocket League, Battlefield, CS:GO, Arma, Verdun etc.
Ik zoek een?
Nieuwe beeldscherm! Ik heb nu een Syncmaster 226CW en die wil ik dan als 2e scherm gaan gebruiken.
Wat is je budget?
Maximaal 250 euro!
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nein. Ik had al de pricewatch: Dell Ultrasharp U2414H (860-BBCW) Zilver, Zwart op het oog, maar de refresh rate is laag(?) en de reactietijd een tikkeltje hoger dan andere beeldschermen. Ik vind hem er wel super uitzien!
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het beeldscherm gaat worden gebruikt voor games. Ik speel LoL, GTA V, Rocket League, Battlefield, CS:GO, Arma, Verdun etc.