W10 reset functie net zo goed als een clean install?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het is Mij
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 02-02-2024
Ik vroeg me af of de windows 10 reset functie gelijk staat aan een schone installatie/reformat. Ik heb persoonlijk altijd de voorkeur gehad aan de boel lekker zelf formateren, maar als de reset hetzelfde resultaat levert doe ik dat denk ik liever (minder moeite).

Daarnaast kwam ik bij het doorzoeken van dit forum tegen dat je een clean install van windows 10 kan doen zonder een productcode in te voeren tijdens de installatie. Mits dat je eerder een upgrade naar 10 heb uitgevoerd waarna je productcode was geactiveerd. Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-09 21:22

wowi

Daarnaast kwam ik bij het doorzoeken van dit forum tegen dat je een clean install van windows 10 kan doen zonder een productcode in te voeren tijdens de installatie. Mits dat je eerder een upgrade naar 10 heb uitgevoerd waarna je productcode was geactiveerd. Klopt dit?

ja dit klopt,kan wel een paar keer om een nummer vragen maar gewoon later doen dan komt het vanzelf

[ Voor 13% gewijzigd door wowi op 18-08-2015 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het is Mij
Ik vergat te vragen of je dan weer dezelfde key krijgt en deze automatisch ook weer activeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:56
Gaat zonder key, maar middels een hardware patroon.
Deze staat bij MS op de server. Dus als jouw pc zich aan meld, dan wordt deze automatisch geactiveerd. Dit alleen als je een upgrade hebt gedaan van 7, 8 of 8.1 naar 10.
Als je 10 koopt, kun je gewoon een code in vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLKornolio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-10 10:04

NLKornolio

BF3/BF4: NLKornolio

reset is zelfde resultaat, let er wel op dat je aanvinkt alleen OS drive reset ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het is Mij
Arunia schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 12:50:
Gaat zonder key, maar middels een hardware patroon.
Deze staat bij MS op de server. Dus als jouw pc zich aan meld, dan wordt deze automatisch geactiveerd. Dit alleen als je een upgrade hebt gedaan van 7, 8 of 8.1 naar 10.
Als je 10 koopt, kun je gewoon een code in vullen.
Moet ik mijn pc of laptop dan dezelfde naam geven of maakt dit niets uit?

edit: ga er vanuit van niet, maar beter even zeker weten voordat ik aan de slag ga.

[ Voor 8% gewijzigd door Het is Mij op 19-08-2015 15:42 ]

Pagina: 1