Momenteel heb ik een 10 inch tablet, welke keurig wordt gedetecteerd als zodanig en dus de "Grote tablets" layout toegewezen krijgt. Helaas is deze layout niet voorzien van de handige functionaliteit om instant omhoog of omlaag te scrollen. Mijnsinziens een functie die op elk aanraak-device een meerwaarde biedt, ongeacht de grootte. De workaround hiervoor is om de layout te forceren naar die van kleine tablets, waardoor ik deze scroll-functionaliteit wèl krijg. Echter heb ik dan ook meteen het nadeel dat veel elementen kleiner zijn of minder informatie wordt weergegeven, omdat je dus eigenlijk een layout gebruikt voor kleinere apparaten.
Nu is mijn vraag, is het mogelijk dat er toch eens wordt gekeken om de scroll-naar-beneden-functionaliteit wellicht wordt losgekoppeld van de layouts? Deze zijn gebaseerd op schermgrootte, terwijl de scroll-functionaliteit zelfs, of juist, handig zou kunnen zijn op aanraak-devices ongeacht hun grootte.
Nu is mijn vraag, is het mogelijk dat er toch eens wordt gekeken om de scroll-naar-beneden-functionaliteit wellicht wordt losgekoppeld van de layouts? Deze zijn gebaseerd op schermgrootte, terwijl de scroll-functionaliteit zelfs, of juist, handig zou kunnen zijn op aanraak-devices ongeacht hun grootte.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn