Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Google introduceert OnHub-router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een heel interessante spec ZigBee®/Thread 802.15.4 conformance, zoals gememoreerd door Verwijderd in 'nieuws: Google introduceert OnHub-router' ontbreekt in het artikel. Toevoegen? Of in elk geval de verschillen en overeenkomsten aangeven, omdat het nog tamelijk nieuw is; dat Thread op Zigbee voortborduurt (zie bijv. http://www.tomsguide.com/...rk-primer,news-21085.html)

Mag ik verder de redactie verzoeken in de toekomst bijzonder kritisch te zijn bij WiFi-routers met 802.11 ac, als de fabrikant verzuimt op te geven in hoeverre DFS/TPC wordt ondersteund (welke kanalen, EU goedkeuring)? Zonder die informatie is aan te nemen dat de desbetreffende functionaliteit ontbreekt en is het (in mijn ogen) een wanproduct.

Dat op dit moment EU-goedkeuring ontbreekt is begrijpelijk, maar of aan de norm wordt voldaan in de USA is ook onduidelijk door het ontbreken van (de verwijzing naar) een FCC-rapport.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2015 22:02 . Reden: d/t-fout. Link naar Toms Guide ]

• Ossebol
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-11 20:51
Ik heb het toegevoegd.

Overigens ben ik het met je eens dat er kanttekeningen zijn te plaatsen bij de EU-ondersteuning, maar zoals je zelf al aangeeft is dat voor nu nog niet relevant. Wat betreft de FCC wachten we de ontwikkelingen even af. We hebben dit bericht sec gebracht als aankondiging.

"One day, someone showed me a glass of water that was half full. And he said: 'Is it half full or half empty?' So I drank the water. No more problem." - Alexander Jodorowsky

Verwijderd

Topicstarter
Thx voor de toelichting. :) Als aankondiging is het oké, maar zodra het ding hier (EU) verkrijgbaar wordt lijkt me wat extra aandacht voor dat aspect gewenst.