Hallo Tweakers,
Ik heb een videokaart probleempje.
Een jaar geleden heb ik een gaming pc zelf gemaakt en een paar maanden geleden gaf mijn videokaart er mee op.
Mijn pc starten toen wel op maar geen beeld, toen heb ik een oudere kaart en in gedaan om te testen of het echt de kaart het probleem was en die deed het wel.
Nu heb ik gisteren een nieuwe kaart besteld en die doet het ook niet precies het zelfde probleem, start wel op maar geen beeld.
MSI GTX 960 GAMING 2G dit is de eerste kaart
MSI GTX 970 Gaming 4G is de kaart die ik gisteren kocht
en de enigste wat wel werkt is een oude Radeon HD 6800
Misschien nog extra info weet niet of het belangrijk is maar er hangen 3 monitoren aan de kaarten 2 dvi en 1 op de DP slot.
En ik heb mijn pc al een keer in en uit elkaar gehaald.
Wie kan me helpen????
Ik heb een videokaart probleempje.
Een jaar geleden heb ik een gaming pc zelf gemaakt en een paar maanden geleden gaf mijn videokaart er mee op.
Mijn pc starten toen wel op maar geen beeld, toen heb ik een oudere kaart en in gedaan om te testen of het echt de kaart het probleem was en die deed het wel.
Nu heb ik gisteren een nieuwe kaart besteld en die doet het ook niet precies het zelfde probleem, start wel op maar geen beeld.
MSI GTX 960 GAMING 2G dit is de eerste kaart
MSI GTX 970 Gaming 4G is de kaart die ik gisteren kocht
en de enigste wat wel werkt is een oude Radeon HD 6800
Misschien nog extra info weet niet of het belangrijk is maar er hangen 3 monitoren aan de kaarten 2 dvi en 1 op de DP slot.
En ik heb mijn pc al een keer in en uit elkaar gehaald.
Wie kan me helpen????