Beste mede Tweakers,
Ik heb deze week een nieuwe pc in elkaar gezet en ook een nieuwe monitor gekocht.
De hele week elke dag even bezig geweest de kast in elkaar aan het zetten, zondag was hij klaar.
Ik start hem op nadat ik hem had aangesloten op mijn monitor via DisplayPort & later ook HDMI maar ik blijf op de monitor maar de melding krijgen No Signal.
Alles heeft voeding want de kaart geeft licht & de fans draaien. Het moederbord geeft ook licht & alle fans in de kast draaien ook. Mijn Blu Ray speler gaat ook open en dicht, ik heb daar een Windows dvd in gedaan om het te installeren. Maar wat ik ook probeer ik blijf de melding op mijn monitor zien No Signal, het maakt niet uit welke input ik kies.
Het moederbord geeft wel stroom naar mijn toetsenbord en muis.
Het moederbord piept ook niet.
Ik heb de volgende zaken geprobeerd:
- Eerst had ik 4 geheugen modules erin. (quad channel), toen heb ik er 3 uitgehaald maar geen effect.
- De videokaart verplaats van het 1e naar het 2e slot, geen effect.
- De processorkoeler wat losser gedraaid, geen effect.
- Videokaart weer naar slot 1.
- Alleen een geheugen stick in slot 7.
- Bios Batterij eruit en na een minuut er weer in.
Werkt nog steeds niet maar ik krijg nu wel maar 1 melding te zien: 67 Late CPU Initialization.
Heeft iemand een idee wat ik zou moeten doen?
Dank alvast
De pc bestaat uit de volgende onderdelen:
Monitor: LG31MU97
Moederbord: MSI X99A Gaming 7
Processor: Intel Core i7 5930K
Koeler: Scythe Mugen 4
Videokaart: MSI GTX 980Ti gaming
Geheugen: G.Skill Ripjaws 4 (16GB) 3000
Voeding: Corsair RM1000i
Kast: Corsair 750D
SSD + HDD: Samsung Evo 250GB + 2TB Seagate schijf.
Blu ray: LG Blu Ray brander
Ik heb deze week een nieuwe pc in elkaar gezet en ook een nieuwe monitor gekocht.
De hele week elke dag even bezig geweest de kast in elkaar aan het zetten, zondag was hij klaar.
Ik start hem op nadat ik hem had aangesloten op mijn monitor via DisplayPort & later ook HDMI maar ik blijf op de monitor maar de melding krijgen No Signal.
Alles heeft voeding want de kaart geeft licht & de fans draaien. Het moederbord geeft ook licht & alle fans in de kast draaien ook. Mijn Blu Ray speler gaat ook open en dicht, ik heb daar een Windows dvd in gedaan om het te installeren. Maar wat ik ook probeer ik blijf de melding op mijn monitor zien No Signal, het maakt niet uit welke input ik kies.
Het moederbord geeft wel stroom naar mijn toetsenbord en muis.
Het moederbord piept ook niet.
Ik heb de volgende zaken geprobeerd:
- Eerst had ik 4 geheugen modules erin. (quad channel), toen heb ik er 3 uitgehaald maar geen effect.
- De videokaart verplaats van het 1e naar het 2e slot, geen effect.
- De processorkoeler wat losser gedraaid, geen effect.
- Videokaart weer naar slot 1.
- Alleen een geheugen stick in slot 7.
- Bios Batterij eruit en na een minuut er weer in.
Werkt nog steeds niet maar ik krijg nu wel maar 1 melding te zien: 67 Late CPU Initialization.
Heeft iemand een idee wat ik zou moeten doen?
Dank alvast
De pc bestaat uit de volgende onderdelen:
Monitor: LG31MU97
Moederbord: MSI X99A Gaming 7
Processor: Intel Core i7 5930K
Koeler: Scythe Mugen 4
Videokaart: MSI GTX 980Ti gaming
Geheugen: G.Skill Ripjaws 4 (16GB) 3000
Voeding: Corsair RM1000i
Kast: Corsair 750D
SSD + HDD: Samsung Evo 250GB + 2TB Seagate schijf.
Blu ray: LG Blu Ray brander
[ Voor 18% gewijzigd door Aramius op 19-08-2015 17:13 ]
PSN: Aramius1810