Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• abati24
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-01-2021
heb voor t eerst een lg toestel ingebruik sinds 1,2 jaar (lg g2 32gb)

toestel heeft een dunne lange yellow spot op t scherm, alleen t toestel was ooit gekocht door me broer via een markplaats dude zonder een factuur en na een paar maanden heb ik t van me broer over genomen.

nu wil ik t aanmelden voor een rma via lg, alleen dat is niet mogelijk om via lg zelf direct te doen, ze dwingen mij dus om t via een winkel aan te melden voor een reperatie.

als een eigenaar heb ik dus maar 1 optie wat natuurlijk belachelijk is, en met die 1 optie kan ik niet zoveel mee zonder een factuur om t aan te melden via een winkel.

hoe kan ik dit oplossen lieve mensen

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Factuur regelen, en bij je winkelier garantie claimen of LG een mail sturen en je verhaal uitleggen.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 09:38
ja je moet een winkel hebben voor de garantie claim, dat is bij bijna alle fabriekanten zo. Dus helaas zal je echt een bon moeten regelen. Dit is waarom een bon ook bij een marktplaats aankoop handig is

Andere optie is zelf het scherm vervangen, https://www.ifixit.com/Gu...gitizer+Replacement/28952

Want dat is ook wat zij gaan doen

• dylan111111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:12
Zonder Factuur = in de meeste gevallen geen garantie.

Je zou de winkel kunnen achterhalen via de marktplaats ''dude'' en dan langs gaan en vragen of hun nog een uitdraai willen maken van de factuur.
( Geen idee of dit mogelijk is bij de winkel zelf )

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Je zit hier niet in het goede forum. Ik ga je topic echter niet verplaatsen omdat de antwoorden min of meer in Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie staan. Graag dus eerst even doorlezen.

Dit topic is gesloten.