Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om er vooral mee te gamen, het liefst op high settings met een goede (40+) fps. Daarnaast zal ik hem alleen gebruiken voor Youtube etc.
Games die ik van plan ben te gaan spelen zijn oa WoW, Hearthstone, Skyrim, HotS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000 leek mij wel een mooi bedrag. Als ik iets er over heen zou gaan heb ik er niet zoveel problemen mee, maar in het geval van geld is minder beter
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart lijkt mij handig, daarbij kwam ik uit op de GTX 970.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte is niet belangrijk (Heb genoeg ruimte). Zo weinig mogelijk lawaai is een plus, maar geen vereiste.
Ga je overklokken?
Nope.
Dit is de eerste keer dat ik met zoiets aan de slag ben gegaan, en ben bang dat het niet compatibel is, of gewoon niet goed genoeg voor wat ik wil
Vandaar dat ik hier nog ff om advies vraag ipv dat ik in m'n enthousiasme alles al ga bestellen
Hierbij de lijst die ik zelf samen heb gesteld:
Ik ben van plan om er vooral mee te gamen, het liefst op high settings met een goede (40+) fps. Daarnaast zal ik hem alleen gebruiken voor Youtube etc.
Games die ik van plan ben te gaan spelen zijn oa WoW, Hearthstone, Skyrim, HotS.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1000 leek mij wel een mooi bedrag. Als ik iets er over heen zou gaan heb ik er niet zoveel problemen mee, maar in het geval van geld is minder beter
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart lijkt mij handig, daarbij kwam ik uit op de GTX 970.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Totaal niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte is niet belangrijk (Heb genoeg ruimte). Zo weinig mogelijk lawaai is een plus, maar geen vereiste.
Ga je overklokken?
Nope.
Dit is de eerste keer dat ik met zoiets aan de slag ben gegaan, en ben bang dat het niet compatibel is, of gewoon niet goed genoeg voor wat ik wil
Vandaar dat ik hier nog ff om advies vraag ipv dat ik in m'n enthousiasme alles al ga bestellen
Hierbij de lijst die ik zelf samen heb gesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 245,40 | € 245,40 |
| 1 | Gigabyte GA-H97M-HD3 | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 970 4GB ACX 2.0 | € 374,10 | € 374,10 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1500DM003 , 1.5TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Zalman Z1 | € 30,13 | € 30,13 |
| 1 | LG 24M47VQ Zwart | € 129,05 | € 129,05 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,25 | € 12,25 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 51,61 | € 51,61 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 968,44 | |