-- Mijn vorige post miste het wensenlijstje en werd dicht gezet. --
Hallo Allen,
Voor m'n zusje heb ik de opdracht om een pc in elkaar te zetten. Een uitdaging omdat ze specifieke eisen Γ©n een budget heeft om mee te werken. Ze is geen poweruser maar is gek van Multi media. Films streamen, dvds en muziek. D'r hoeft dus geen dikke CPU in (i3? i5?) maar genoeg in- en -outputs op het gebied van audio en video is een must.
m'n zusje kennende heeft ze vaak word, excel, spotify, internet, de sims en een dvd tegelijk aan staan. Dus een beetje werk geheugen is altijd welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Films kijken, muziek luisteren en eenvoudig bewerken (LP naar mp3 e.d.), mailen, surfen, office gebruiken,
Wat mag het systeem gaan kosten?
400-500 lijkt mij een redelijk bedrag, als het iets meer moet zijn springt broer bij
Componenten aanwezig:
Muis, toetsenbord, scherm, windows licentie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Computer moet VGA + HDMI output hebben, minimaal een 5.1 geluid output, maar ik neig naar 7.1. Een SSD is geen luxe meer tegenwoordig en een extra hdd voor de nodige TB aan content komt er ook in.
Ik twijfel het meest tussen een dual core i3 of een quad i5. Maar dat komt voornamelijk doordat ik weinig ervaring heb met i3's. Daarnaast mag de pc er ook wel een beetje fancy eruit zien. Vandaar de sharkoon T28
Al het advies is welkom
Hallo Allen,
Voor m'n zusje heb ik de opdracht om een pc in elkaar te zetten. Een uitdaging omdat ze specifieke eisen Γ©n een budget heeft om mee te werken. Ze is geen poweruser maar is gek van Multi media. Films streamen, dvds en muziek. D'r hoeft dus geen dikke CPU in (i3? i5?) maar genoeg in- en -outputs op het gebied van audio en video is een must.
m'n zusje kennende heeft ze vaak word, excel, spotify, internet, de sims en een dvd tegelijk aan staan. Dus een beetje werk geheugen is altijd welkom.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Films kijken, muziek luisteren en eenvoudig bewerken (LP naar mp3 e.d.), mailen, surfen, office gebruiken,
Wat mag het systeem gaan kosten?
400-500 lijkt mij een redelijk bedrag, als het iets meer moet zijn springt broer bij
Componenten aanwezig:
Muis, toetsenbord, scherm, windows licentie.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Computer moet VGA + HDMI output hebben, minimaal een 5.1 geluid output, maar ik neig naar 7.1. Een SSD is geen luxe meer tegenwoordig en een extra hdd voor de nodige TB aan content komt er ook in.
Ik twijfel het meest tussen een dual core i3 of een quad i5. Maar dat komt voornamelijk doordat ik weinig ervaring heb met i3's. Daarnaast mag de pc er ook wel een beetje fancy eruit zien. Vandaar de sharkoon T28
Al het advies is welkom
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-4160 Tray | € 118,43 | € 118,43 |
| 1 | Asus B85-PLUS/USB 3.1 | € 105,26 | € 105,26 |
| 1 | Toshiba DT01ACA100, 1TB | € 47,50 | € 47,50 |
| 1 | Sharkoon T28 | € 60,95 | € 60,95 |
| 1 | Zalman CNPS9500 AT | € 22,99 | € 22,99 |
| 2 | Corsair CMV4GX3M1A1333C9 | € 22,51 | € 45,02 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,25 | € 12,25 |
| 1 | Sandisk Solid State Drive 64GB | € 37,99 | € 37,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 450,39 | |