[PC] Verdun

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik kwam zojuist dit spel tegen en verbaasde me er over dat hier nog geen topic over is! Dit spel is van Nederlandse bodem :)

Wat maakt Verdun zo interessant?
Verdun is heel anders dan de hedendaagste FPS zoals CoD, Battlefield etc. De meeste wapens in het spel zijn single shot wapens. Als je een vijand tegenkomt heb je dus maar 1 goede kans om te schieten, wat tot spannende confrontaties kan leiden. Als je allebei mist moet je allebei herladen en vervolgens een nieuwe poging doen. De balans tussen goed mikken en snelheid is daarbij de uitdaging.

Daarnaast heb je in Verdun geen UAV, helicopers of wat dan ook. Wel is er mostard gas en als dat komt kun je maar beter snel je (mega grote) gasmasker opzetten want anders ben je er geweest :+
Door het gasmasker zie je slecht, je hebt maar 1 kogel steeds en geen UAV, wat een k*t zooi! Precies zoals de WW1 was dus _/-\o_

Het spel is er alleen in multiplayer waarin 2 teams tegen elkaar vechten in de loopgraven. Er zijn verschillende game modussen waarbij het meeste frontline gespeeld wordt. Hierbij is er een linie die tijdens het verloop van het spel heen en weer kan bewegen. Ook zijn er squads met ieder zijn eigen specialiteit. Zo heeft het grenadiers squad bijvoorbeeld granaten.

Officiele website
http://www.verdungame.com/

Op Steam te koop voor 21,50, via Kinguin als gift ook voor ongeveer 19 euro inclusief belasting. Op Steam zijn de gebruikers behoorlijk positief, 7.516 tegen 1.066 negatief waarvan de laatste ook spelers bevat die technische problemen hadden en het daarom niet aanraden. Mooie review hier :+

Meer gameplay:

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Klopt, daarom verbaasde het mij dat er op het forum verder niet over gesproken wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:12

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Niemand die hier nog verdun speelt? Begreep dat er inmiddels een bot mode is? Zou mooi zijn als ze nog een paar mooie storylines komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pprs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2024
Ik speel het! Erg leuk spel hoewel ik bots niet mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:51
Ik speel het nog altijd op regelmatige basis. Ondanks dat het frustrerend moeilijk kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Vandaag verkrijgbaar voor amper 9€

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:12

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Is er al Single Player dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Sinds vandaag is de game ook beschikbaar op de PS4. 25% korting voor PS+ abonnees ook. Ik heb hem nog niet gespeeld, maar ben ergens wel benieuwd hoe goed Verdun werkt op een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook wel nieuwsgierig maar de trailer doet me denken aan de lompe bewegingen van 10 jaar terug in cod. Ook hoe het eruit zag. Was overigens de ps4 versie.
Hij is net uit op de ps4 en meteen met korting, tis voor mij puur opvulling tot bf1 uitkomt.
Maar ik twijfel nog erg. Vraag me ook af of er wel genoeg mensen zijn die dit online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-09 15:48
Devil N schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 22:16:
Sinds vandaag is de game ook beschikbaar op de PS4. 25% korting voor PS+ abonnees ook. Ik heb hem nog niet gespeeld, maar ben ergens wel benieuwd hoe goed Verdun werkt op een console.
Ja ik ook , zit echt te wachten op wat kleine reviews van gebruikers om hem te kopen

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08:41
Ik twijfel ook..

Ga hem morgen denk toch aanschaffen.
15 euro is natuurlijk niet duur.
Zou tof zijn als meerdere van dit forum gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 14:08

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Denk dat ik hem ook nog wel even ga proberen, voor het geld hoef ik het niet te laten en prima om een Nederlandse studio te steunen door de game te kopen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Even ps4 updaten en dan de download aanzetten.

PS als ik later besluit ps4 "pro" te kopen . Blijven dan wel alle games op mijn account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Wow net even 1 potjes gespeeld, maar dat is wennen.
Hier moet je echt tijd insteken met aimen etc..
Zou wel tof zijn als er meerdere spelen hier op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
Heb het een tijdje gespeeld maar vond het gauw saai worden...beetje weinig spanning of sfeer. Misschien dat het inmiddels al wel beter is, ik had hem vlak na de release gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

Tegenwoordig voor 12 euro te koop, maar wordt het nog een beetje gespeeld ?

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 20:51
Ik kom eigenlijk altijd wel in volle servers terecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pprs
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-08-2024
Het aantal spelers stijgt nog steeds. Sinds kort is er ook een console-versie uitgekomen voor PS4, de Xbox versie wordt ook aan gewerkt. Mede daardoor zitten de servers lekker vol de laatste tijd.

Wat ik zelf leuk vind aan het spel is dat het spel je eerst heel erg "overkomt" en dat je het steeds beter in de vingers krijgt. Het is namelijk echt moeilijk in het begin. Met name tegenstanders spotten is extreem lastig, maar als je er beter in wordt dan wordt het ook leuker om mee te doen aan het team-objective.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik probeer dit spel zometeen uit. Kwestie van iets anders te spelen tussen Cities: Skylines en Fallout 4 door (en ik moet The Witcher nog doen en binnenkort komt Civilization IV uit... ik heb een tweede leven nodig voor videogames!).

Gemakkelijkheidshalve heb ik een 4-pack gekocht. Dat betekent dat ik nog 3 Steamkeys te koop heb voor €15/stuk zonder dat het uit een grijs gebied (lees: g2a) komt. Ik reageer redelijk snel op PMs normaal gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterg00
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19-09 16:42
Zijn er Tweakers die dit spel spelen? Ik zoek nog 2 man voor m'n squad
Pagina: 1