Zijn Windows 10 Pro Pack licenties transferable?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb hier een tijd naar gezocht maar ben er nog niet wijzer van geworden.

Situatie: ik heb een laptop met Windows 10 Core OEM en een andere PC met Windows 10 Core Retail.

Nu ben ik tot de conclusie gekomen dat de Pro voor mij toch handiger zou zijn en is het mogelijk om beide machines apart van elkaar met een eigen Pro Pack te upgraden naar Windows 10 Professional.

Hetgene waar ik echter weinig over kan vinden, is of ik die Pro Pack kan verhuizen van machine naar machine als er een computer stuk gaat.

Dus stel ik heb een Windows 10 Core Retail, neem daar een Pro Pack bij, dan kan ik die waarschijnlijk samen met de Retail naar een andere machine verplaatsen zodra die machine buiten gebruik is qua hardware.

Maar stel ik heb een Windows 10 Core OEM machine die stuk gaat, kan ik dan een nieuwe machine kopen met Windows 10 Core OEM en dezelfde Pro Pack die ik heb gebruikt om die stukke PC te upgraden naar Professional hergebruiken op de nieuwe machine?

Oftewel: zijn Pro Pack's altijd transferable?

Het kost namelijk serieus geld om 2 Pro Pack's aan te schaffen en dan wil ik wel eerst even zeker weten dat ik ze niet kwijtraak als een machine sneuvelt.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Een propack heeft een eigen agreement, zou daar in moeten staan.