Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Draagbare Laptop

Pagina: 1
Acties:

• Athletic
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-05-2024
Beste Tweakers

Ik zoek een nieuwe laptop voor school.

Wat ga je met je laptop doen?
Voornamelijk om dagelijks mee naar school te nemen. Ik zoek daarom een lichte notebook 12-14 inch met
liefst een goed scherm. De school bood een Elitebook 840 G2 aan met 1080p led scherm, maar nu blijkt dat door een foute bestelling (of foutieve info op de website) er slechts een 900p TN paneel op zit. Dit samen met een zeer irritant elektrisch geluid heeft er voor gezorgd dat ik hem maar heb terug gebracht.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik heb al 3 jaar achterwegen in school en het is eigenlijk zelden dat ik zware programma's moet draaien. Moest dit toch voorkomen dan heb ik altijd een 17 incher staan die dit met gemak aan kan. Moest de draagbare laptop dit aankunnen dan is dat natuurlijk mooi meegenomen, maar die verwachting heb ik niet.

Wat is je budget?
900 euro voor de perfecte laptop. Rond de 600 euro is ideaal.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Dagelijks

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het merk maakt mij niet uit. Ik zal toch eerst reviews lezen voor het aankopen.

Ik was voornamelijk aan het denken aan de Zenbooks (diegene die niet op core m's draaien), XPS 13, misschien zelfs de Surface Pro. Spijtig genoeg zijn deze allemaal 1000+. Daarom dacht ik te wachten tot de nieuwe Intel CPU's, back to school deals en de nieuwe Surface Pro 4 om een koopje te doen. Maar echt veel deals lijken er niet te zijn.

Suggesties?

Danku