Wijziging User Review - [Ryvion] [madmaxnl]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
...

[ Voor 111% gewijzigd door Arata op 30-08-2015 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaxnl
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-08-2022
Het is al een hele tijd geleden. Hoe en wat weet ik niet meer precies. Wat mij betreft mag de negatieve review verwijderd of veranderd worden naar een negatieve beoordeling met als minpunt de communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arata
  • Niet online
Dat stel ik erg op prijs.

Dankuwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat er hier sprake is van aanbod en acceptatie, waarmee een overeenkomst tot stand kwam. In de communicatie geef je aan dat naar jouw mening een deal pas rond is als betaald is. Dat is voor de wet niet het geval.

Wil je met meerdere mensen in onderhandeling gaan, dan zal je in de communicatie altijd een voorbehoud moeten maken. Doe je dat niet, en je zegt akkoord te gaan als reactie op een bod, dan is dat het moment dat de overeenkomst voor de wet tot stand komt.

Als je dan stelt toch niet te leveren, ben je in gebreke, en de koper kan via rechtswege eisen dat je alsnog levert.

Nu is de potentiële koper hier coulant door te zeggen dat de review aangepast mag (aanpassing naar slechts communicatie done), maar ik wil je wel meegeven dat de feedback volledig volgens voorwaarden was geplaatst. Met een review alleen kom je nog goed weg; een ander zou gewoon nakoming eisen.
Ik lees meer reviews waar dit probleem speelt; waar je de prijs achteraf te laag vindt. (Wat dan wel grappig is, want hier stel je dat betaling bepalend is, en die was daar al gedaan. Je komt je eigen indruk van hoe het werkt al niet na...). Je zal daar echt wat aan moeten doen in het vervolg.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2015 19:43 ]

• Arata
  • Niet online
...

[ Voor 105% gewijzigd door Arata op 30-08-2015 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De naam en Google link horen inderdaad niet. Die zijn verwijderd.

Doe trouwens geen uitspraken over de wet als je er niet bekend mee bent. De inhoud van DMs is wettelijk allerminst beschermd tegen openbaring door een van beide partijen.
Pagina: 1

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruikers.