Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Om die reden heb ik een Harmony gekocht. Gewoon "FIlm kijken" en hij zet je tv automatisch op HDMI 4, zet eventueel je versterker aan en je set-topbox uit.
Anders is het sterk afhankelijk van de software van je tv inderdaad. Ik kan op mijn normale afstandsbediening op "Source" klikken en dan vier keer op pijltje beneden -> "Ok" hoef ik in ieder geval geen 20 sec. per optie te wachten
De afstandsbediening van mijn versterker heeft echt fysieke knoppen voor de externe kanalen. Dat is nog makkelijker.
Anders is het sterk afhankelijk van de software van je tv inderdaad. Ik kan op mijn normale afstandsbediening op "Source" klikken en dan vier keer op pijltje beneden -> "Ok" hoef ik in ieder geval geen 20 sec. per optie te wachten
De afstandsbediening van mijn versterker heeft echt fysieke knoppen voor de externe kanalen. Dat is nog makkelijker.
Er wordt hier in huis op één plek een auto HDMI switch gebruikt en die schakelt vanzelf over naar een actief HDMI signaal. TV staat dus altijd op dezelfde HDMI ingang, HDMI switch zorgt voor het HDMI verkeer. Die switches zijn niet duur en geven je mogelijk de meest simpele oplossing?
Testing, one, two ...