Toon posts:

[Windows 10] Google Chrome opent niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds mijn upgrade naar W10 heb ik wat problemen met Chrome. Als ik het wil openen, 'werkt' mijn computer even, maar gebeurt er verder niks. Chrome staat vervolgens wel in mijn Taakbeheer bij Achtergrondprocessen, maar is nergens te bekennen. Soms opent hij na een paar minuten alsnog, maar dat lijkt me natuurlijk niet de bedoeling. Iemand enig idee hoe dat komt? Ik heb de 64-bits versie voor W10 gedownload, die bij mijn PC past. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
Al eens geprobeerd Chrome te verwijderen en opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jimbo123 schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 11:22:
Al eens geprobeerd Chrome te verwijderen en opnieuw installeren?
Yes, toen heb ik de 32 bits verwijderd en de 64 geïnstalleerd en dat werkte een paar dagen. Nu start ik mijn PC op en doet hij het weer niet.

En dat verwijderen gaat overigens ook niet soepel, het blijft de hele tijd op 'Verwijderen...' staan.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2015 11:34 ]

• Mbasjes
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-09 09:12
Beetje belachelijk late reactie, maar ik had hetzelfde probleem sinds een paar dagen, en heb inmiddels een oplossing gevonden zo lijkt het. Mochten meer mensen die zoeken:

Bij mij hielp het om winsock via cmd te resetten. Ik weet niet waarom, of wat het precies deed. Maar goed:

cmd.exe (c: --> Windows --> System 32) uitvoeren als administrator via rechtermuisknop, dan type je 'netsh' en druk je vervolgens op Enter, en dan 'reset winsock' en weer Enter.

Hij zal aangeven dat je je computer opnieuw moet opstarten.

Ik had Chrome daarvoor al opnieuw geïnstalleerd, maar dat werkte niet. En elke keer dat ik op een snelkoppeling klikte was Chrome wel zichtbaar in taakbeheer, maar nooit het programma zelf of pas na een lange tijd.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-01-2023
"winsock reset" ipv. "reset winsock", klein detailke :)