Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gderon
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-09 11:16
Beste Tweakers, er is mij een "XFX Radeon HD 6850 Black Edtion - Dual Fan" videokaart aangeboden, en ik zou graag willen weten of deze in mijn computer past en of het wel enig nut heeft om deze daadwerkelijk te kopen!

Specificaties van de betreffende videokaart zijn te vinden op de onderstaande website.
pricewatch: XFX Radeon HD 6850 Black Edition Dual Fan 1 GB

Specificaties van de betreffende computer zijn te vinden op de onderstaande website.
http://h20564.www2.hp.com...ay?docId=emr_na-c04097409

Bij voorbaat dank! :)
George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-09 23:14
Er komen meerdere vragen naar boven, zoals bv; waarom wil je een videokaart aanschaffen, waarvoor wil je het gaan gebruiken. Games? Zo ja; Wat voor een prestaties verwacht je.

Om maar te beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerion
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-07 19:53
Ga er maar van uit dat hij niet zal werken, de voedingen in dit soort kant en klare PC's zijn vaak specifiek afgestemd op het systeem en bieden geen mogelijkheid tot uitbreiding.

Je hebt namelijk een 6 pins kabel nodig vanuit je voeding om dit ding van stroom te voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de voeding een probleem zal worden omdat er waarschijnlijk geen PCIe aansluiting op zal zitten en te weinig vermogen op 12v kan leveren. Omdat te weten te komen zou je de behuizing even open moeten maken en het merk en type voeding kunnen posten. Meestal staat op het label ook wel enige informatie wat de voeding op 12v kan doen. Vooral 'Combined 12v' is van belang. Of je post even een fotootje van je voeding.
De PCIe stekker kan je zelf wel even nagaan of die eraan zit. Je hebt een 6 pins nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gderon
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-09 11:16
Oh sorry, dat ben ik vergeten te vermelden!
Inderdaad voornamelijk om te gamen, het is niet zo zeer dat ik top prestaties verwacht, al zeker niet voor die prijs..
Wel verwacht ik bijvoorbeeld GTA 5 op low/medium settings te kunnen spelen, dat mag ik althans hopen!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04:00
Dat ga je net redden gta 5 draait heel moeilijk op deze kaart

iRacing Profiel

Pagina: 1