Ik zoek een?
wifi router met goed bereik liefst door het hele huis heen [rijtjes huis met twee verdiepingen en betonvloeren]?
Wat is je budget?
100-150 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals ik al eerder schreef een wifi router in een rijtjeshuis. Twee verdiepingen met betonvloeren dus en ik wil graag wifi op de begane grond, de eerste verdieping en de zolder. Er worden 3 tablets, 4 telefoons en 1-3 laptops op gebruikt, en dan nog de nodige visite.
Er ligt een netwerkkabel vanaf onze ziggo modem, naar de eerste verdieping.
Is de bovenstaande router geschikt voor wat ik ermee wil? En wat zou de beste plek zijn om deze te plaatsen.
wifi router met goed bereik liefst door het hele huis heen [rijtjes huis met twee verdiepingen en betonvloeren]?
Wat is je budget?
100-150 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Netgear Nighthawk AC1900 Smart WiFi Router (R7000) | € 148,90 | € 148,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 148,90 | |
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoals ik al eerder schreef een wifi router in een rijtjeshuis. Twee verdiepingen met betonvloeren dus en ik wil graag wifi op de begane grond, de eerste verdieping en de zolder. Er worden 3 tablets, 4 telefoons en 1-3 laptops op gebruikt, en dan nog de nodige visite.
Er ligt een netwerkkabel vanaf onze ziggo modem, naar de eerste verdieping.
Is de bovenstaande router geschikt voor wat ik ermee wil? En wat zou de beste plek zijn om deze te plaatsen.