Heey Tweakers,
Binnenkort ga ik van een 36m2 kamer naar een 85m2 appartement toe, en daar hoort natuurlijk de nodige verandering bij. Ik ga bijna alles nieuw kopen, en daar hoort uiteraard een toffe hifi set bij. Gezien de ruimte + budget ervoor is en ik graag naar muziek/films kijk/luister.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een receiver die geschikt is voor airplay/spotify.
2 vloerstaande, 2 rears, 1 sub en wellicht een center?
Het zal gebruikt worden als : 10% tv, 40% films en 50% spotify/muziek.
Wat is je budget?
Ik zat zelf te denken aan €2500,- . Daar moet je toch wat moois voor kunnen krijgen, ik heb liever kwaliteit dat dan dat ik 500 euro minder uit geef en later zoiets heb. Had ik toch maar dat genomen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Samsung Note 4 + Samsung Tab S 10.5 + Mijn game pc + NAS server + Een 55'' 4k/oled/lcd tv die nog moet gaan komen. Daar denk ik nog over na.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb redelijk wat meegelezen hier, en ik zie vaak Bowers Wilkins aangeraden worden als het budget het toelaat, tevens lijkt Denon mij een prima product voor een receiver.
Ik dacht aan receiver : Denon AVR-X1100W
Vloerstaande zuilen : 2x Bowers Wilkins 684 S2
Rears : 2x Bowers Wilkins 685 S2
Sub : Bowers Wilkins ASW610 (zwart)
Center : Nog niet gevonden..
Welke vragen heb je hier nog over?
Voordat ik ga luisteren, wil ik graag wat meer informatie over bovenstaande set, is dit een prima set voor het budget? Ik ga wss naar Hificorner in Groningen, maar voordat ik me laat oplichten door verkopers en dingen laat aanpraten die totaal onnodig zijn. Vraag ik graag advies aan mijn mede tweakers.
Is de receiver overigens sterk genoeg, of is zijn broer de Denon AVR-X1200W / Denon AVR-X2100W een betere keus?
Omgeving : 5x7m woonkamer in een L vorm.
Dit zou het zijn :
Maarja als daar een center bij moet, komt dat ruim boven de 3k uit. Opzich geen probleem, maar liever niet. Is het mogelijk om biijvoorbeeld een center of sub later toe te voegen?
Vragen? Lemme know,
EDIT :
Met center, 843 over budget wat ik in gedachten had. Komen nog wat kabels etc bij. En als ik voor de achter zuilen de FS-CM S2 (zwart) standaard van €225 ps neem. Kom ik op ruim 4k uit.
Binnenkort ga ik van een 36m2 kamer naar een 85m2 appartement toe, en daar hoort natuurlijk de nodige verandering bij. Ik ga bijna alles nieuw kopen, en daar hoort uiteraard een toffe hifi set bij. Gezien de ruimte + budget ervoor is en ik graag naar muziek/films kijk/luister.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een receiver die geschikt is voor airplay/spotify.
2 vloerstaande, 2 rears, 1 sub en wellicht een center?
Het zal gebruikt worden als : 10% tv, 40% films en 50% spotify/muziek.
Wat is je budget?
Ik zat zelf te denken aan €2500,- . Daar moet je toch wat moois voor kunnen krijgen, ik heb liever kwaliteit dat dan dat ik 500 euro minder uit geef en later zoiets heb. Had ik toch maar dat genomen.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Samsung Note 4 + Samsung Tab S 10.5 + Mijn game pc + NAS server + Een 55'' 4k/oled/lcd tv die nog moet gaan komen. Daar denk ik nog over na.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb redelijk wat meegelezen hier, en ik zie vaak Bowers Wilkins aangeraden worden als het budget het toelaat, tevens lijkt Denon mij een prima product voor een receiver.
Ik dacht aan receiver : Denon AVR-X1100W
Vloerstaande zuilen : 2x Bowers Wilkins 684 S2
Rears : 2x Bowers Wilkins 685 S2
Sub : Bowers Wilkins ASW610 (zwart)
Center : Nog niet gevonden..
Welke vragen heb je hier nog over?
Voordat ik ga luisteren, wil ik graag wat meer informatie over bovenstaande set, is dit een prima set voor het budget? Ik ga wss naar Hificorner in Groningen, maar voordat ik me laat oplichten door verkopers en dingen laat aanpraten die totaal onnodig zijn. Vraag ik graag advies aan mijn mede tweakers.
Is de receiver overigens sterk genoeg, of is zijn broer de Denon AVR-X1200W / Denon AVR-X2100W een betere keus?
Omgeving : 5x7m woonkamer in een L vorm.
Dit zou het zijn :
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Denon AVR-X1100W | € 345,- | € 345,- |
2 | Bowers & Wilkins 600 series 684 S2 Black Ash (Zwart) | € 525,- | € 1.050,- |
2 | Bowers & Wilkins 600 series 685 S2 Black Ash (Zwart) | € 325,- | € 650,- |
1 | Bowers & Wilkins 600 series HTM61 S2 (Zwart) | € 699,- | € 699,- |
1 | Bowers & Wilkins ASW610 (Zwart) | € 599,- | € 599,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.343,- |
Maarja als daar een center bij moet, komt dat ruim boven de 3k uit. Opzich geen probleem, maar liever niet. Is het mogelijk om biijvoorbeeld een center of sub later toe te voegen?
Vragen? Lemme know,
EDIT :
Met center, 843 over budget wat ik in gedachten had. Komen nog wat kabels etc bij. En als ik voor de achter zuilen de FS-CM S2 (zwart) standaard van €225 ps neem. Kom ik op ruim 4k uit.
[ Voor 6% gewijzigd door rolandos582 op 18-08-2015 02:34 ]