Toon posts:

2 geluidskaarten in 1 systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik het zat :r ben om mijn icq/mail/mirc geluidsannouncements over mijn stereo en tussen mijn MP3tjes te horen wil ik in mijn nieuwe systeem 2 geluidskaarten zetten. 1 voor aansturing van mijn stereoinstallatie en 1 voor het aansturen van computerboxen om daar alle irritante geluidsjes naar toe te gooien.

Heeft iemand hier ervaring mee :? Zijn er nog dingen waar ik op moet letten :?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:03

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je moet er op letten voortaan even de search te gebruiken, omdat dit topic zo'n beetje twee keer per week langs komt fietsen. :)

Moet je eens kijken wat een enorme shitload aan topic je vind met [url="/search.php?order=relevant&on=extended&search=twee+geluidskaarten"]Zoeken naar 'twee geluidskaarten'[/url]

bijvoorbeeld:

[topic=154693]
en
[topic=81837]
en
[topic=159434]
en
[topic=60565]

Gezamelijke conclusie: Het kan, maar twee dezelfde geluidskaarten kan een probleem opleveren ivm drivers enzo. Is op te lossen door verschillende versies te gebruiken geloof ik.

Al je geluid komt door de geluidskaart die als "primary" is ingesteld, en in winamp kan je kiezen om je geluid via de tweede te spelen. Zo kan al je geluid via je pc-speakers komen, en dat van muziek uit je stereoinstallatie.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vele topics door gescrold. Blijkbaar niet genoeg of er te snel doorheen gescrold.

:o

Mijn excuses en ik weet inmiddels alles wat ik weten moet. DANK :) Misschien item voor faq ??

• hervaz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2025
Zoals jvs al zei, (en voor ie op slot wordt gegooid).

Ja het kan!, heb het zelf ook nl :)

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Okee, klasse :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Dit topic is gesloten.