Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Notificaties met normale scroll

Pagina: 1
Acties:

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Kan er in het notificaties paneel uitklap ding een normale scroll? Browsers kunnen dat heel goed zelf, en het is echt niet nodig om een javascriptje te bouwen dat mijn niet-smoothscroll instelling ondermijnt, alleen maar om een scrollbar te krijgen die er wat mooier uitziet. Bouw het dan zo dat de native scroll wordt gebruikt, maar dan een eigen scrollbar tekenen. Dat kan ook gewoon.

Smoothscroll heb ik uit staan, en dat heb ik om een reden... Vandaar dat ik dit een bug vind ;)

Los van het feit dat het lelijk en onhandig is, is het javascript dat je ervoor moet bouwen nodeloos complex. Het moet niet botsen met paginascroll, vingerbewegingen anders van van boven naar beneden en andersom, moeten blijven werken en niet in de weg zitten, je zit met de snelheid (en richting) van scrollen op OSX, je hebt te maken met scrollsnelheid-instellingen op Windows, scrolling-helpers (zoals middelste muisknop of dingen uit een muisdriver) zullen niet of slecht werken...

Beter gewoon om niet te doen.

日本!🎌

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-11 23:00

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Je hebt hier zelf al eerder een topic over gemaakt en daar staat ook de uitleg waarom het zo gedaan is.

Scrollen in notificaties

[ Voor 16% gewijzigd door _David_ op 17-08-2015 20:49 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Deze discussie hebben we inderdaad eerder al gevoerd, en m.i. is er op browsergebied nog niet genoeg veranderd om dit nu te heroverwegen...

Intentionally left blank