Toon posts:

Advies Aankoop 2e hands Game Pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Momenteel ben ik opzoek naar een game pc. Helaas heb ik niet zoveel tijd meer als vroeger en zodoende wil ik niet al te veel geld eraan uitgeven (ongeveer €800). Ik ben marktplaats aan het afstruinen om op een goede pc te vinden in die prijsklasse.

De enige games welke ik wil gaan spelen zijn CS:GO en LoL. Nu weet ik dat het niet de meest zware games zijn en dat ik niet naar een high end game pc moet zoeken. Maar ik wil de genoemde games wel zonder enkele problemen kunnen draaien zonder haperingen en andere ongein.

Nu heb ik een pc op marktplaats gevonden en ik ben benieuwd of deze pc krachtig genoeg is om CS:GO en LoL met gemak te kunnen draaien. Hieronder tref je de specs:

ntel Core i7 3770K @ 3.50GHz
16 RAM (Corsair Vengeance) 1600 MHZ (4 x 4 GB)
ASUSTeK COMPUTER INC. P8Z77-V DELUXE
2TB Seagate ST2000DM001-1CH164
2GB NVIDIA GeForce GTX 560 Ti
Corsair TX850

Graag hoor ik van jullie. Mochten jullie zelf een pc vinden of in de aanbieding hebben. Houd ik mij aanbevolen.

Met vriendelijke groet en alvast bedankt.
Bart

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

De gtx 560 is wel een oudje maar kan over het algemeen nog wel redelijk mee komen.
Mag ik vragen hoeveel er voor dit systeem gevraagd wordt?
Vind het persoonlijk niet echt een geweldig gebalanceerd systeem en denk dat je voor 800 een stuk beter kunt krijgen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:53

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Bart,
We gaan hier op Tweakers altijd uit van eigen opzoekkwaliteiten. Of een pc krachtig genoeg is voor twee games zou je dus makkelijk zelf kunnen uitzoeken. Typ de game en de videokaart in, in google en je weet meteen je antwoord. LoL in combinatie met 560ti geeft me bijvoorbeeld al 66000 results. Sneller dan een heel topic opstarten ;).

[ Voor 10% gewijzigd door br00ky op 17-08-2015 18:51 ]

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Die i7 is overkill, die GPU is niet heel sterk.
Je kunt beter een ongeveer even dure build zoeken met een i5 en een sterkere videokaart. Mocht je die niet kunnen vinden, dan zou ik toch voor deze build gaan.
Desnoods koop je, als de 560 ti toch niet sterk genoeg is, een sterkere videokaart en verkoop je de 560 ti.

Informaticus of vakkundig Googler?