Playseat of DXRacer?

Pagina: 1
Acties:

• mascarpwn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-02-2024
Ik zoek een?
bureaustoel

Wat is je budget?
max €300

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb dxracer, Maxnomic en playseat gevonden, maar kan zelf geen keuze maken tussen de 3

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
PC, algemeen gebruik, werk en gamen

Goedenavond! Ik ben op zoek naar een degelijke en comfortabele bureaustoel. Nu zag ik zowel playseat, maxnomic als dxracer en vroeg mij af of iemand ervaring heeft met een van dezen. Ik weet niet zo goed voor welk merk ik zou moeten gaan. Ik heb mijn oogje op deze: http://www.playseatstore.nl/office-seat-alcantara.html echter heb ik het gevoel dat dit een dxracer knock off is.

Heeft iemand ervaring met playseat? Raad je me dit merk aan, of moet ik voor dxracer gaan? Wat danken jullie van Maxnomic?

Thanks!

[ Voor 6% gewijzigd door mascarpwn op 17-08-2015 20:17 ]

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:04
Ik vind een stoel altijd persoonlijk. En kan je niet beter een "normale" bureaustoel?

Grote kans dat je veel meer voor je budget krijgt. Alles met en voor gamers kost je extra. Tenzij je ook voor de looks gaat. Want ze zijn wel mooi. En misschien kijken of je ze bij een tweak kan testen?

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Verkeerde sectie van het forum. Maar ik zou niet durven zeggen waar het wel thuishoort.
Br00ky?

Je ziet wel een hoop YouTubers/streamers op DXRacers zitten, dus het zal vast wel goed zitten...
Zelf heb ik gewoon een IKEA stoel, prima ding. :+

Informaticus of vakkundig Googler?

• mascarpwn
TheTinusNL schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 21:48:
Maar ik zou niet durven zeggen waar het wel thuishoort.
Daarom...

Ik vind het erg lastig hoor. Een 'goede' stoel kost al gauw €300, zelfs bij Ikea. Heb de zoek tijdelijk opgegeven, kon door de bomen het bos niet meer zien.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:55

br00ky

Moderator Harde Waren
offtopic:
Dit is natuurlijk geen hardware. De meeste topics over bureaustoelen staan echter in Tweakers Lounge. Daar kan je met je postcount nog niet in. Dit gaat automatisch na 100 post in de afgelopen 365 gepost te hebben. Nadat je dat bereikt hebt, val je er niet meer uit.

Iets beters kan ik voor nu ook niet verzinnen, dus wat mij betreft blijft die staan.

[ Voor 8% gewijzigd door br00ky op 17-08-2015 22:48 ]

• mascarpwn
br00ky schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:46:
offtopic:
Dit is natuurlijk geen hardware. De meeste topics over bureaustoelen staan echter in Tweakers Lounge. Daar kan je met je postcount nog niet in. Dit gaat automatisch na 100 post in de afgelopen 365 gepost te hebben. Nadat je dat bereikt hebt, val je er niet meer uit.

Iets beters kan ik voor nu ook niet verzinnen, dus wat mij betreft blijft die staan.
Thanks voor je tip br00ky.

Misschien is dit een goede voor twaekers: bureaustoelen reviewen! Het is weliswaar geen hardware, maar wel een cruciaal onderdeel voor computergebruikers :D

• TheTinusNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
mascarpwn schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 22:40:
[...]

Daarom...

Ik vind het erg lastig hoor. Een 'goede' stoel kost al gauw €300, zelfs bij Ikea. Heb de zoek tijdelijk opgegeven, kon door de bomen het bos niet meer zien.
Als je bij IKEA wilt kijken, moet je de Markus eens proberen. €159 voor een prima comfortabele en lange stoel (komt voor mij goed uit).
Maar ja, er zijn inderdaad veel, héél veel keuzes... :P

Informaticus of vakkundig Googler?

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-02 00:09
Ik heb een DXRacer stoel en ben er hartstikke tevreden over.
Hij zit beter dan een ergonomisch nederlands design stoel die ten eerste lelijk was en geen opties had die 500 piek kost. Ikzelf heb deze serie http://www.dxracer.net/cat8_m-series.html

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• mascarpwn
TheTinusNL schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 23:27:
[...]

Als je bij IKEA wilt kijken, moet je de Markus eens proberen. €159 voor een prima comfortabele en lange stoel (komt voor mij goed uit).
Maar ja, er zijn inderdaad veel, héél veel keuzes... :P
De Markus is inderdaad een goede optie. Ziet er naar mijn mening ook beter uit dan die 'race' stoelen.
Pagina: 1