Toon posts:

internet probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 162 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb steeds het probleem, dat mijn internetverbinding om de zoveel tijd gewoon even wegvalt als ik gewoon wat zit te surfen.
De verbinding is dan gewoon ongeveer 1 minuut zo dood als een pier en vervolgens gaat hij weer verder.
De pagina's worden niet meer geladen, het is net of Internet Explorer(5.0) ergens op staat te wachten en dan pas weer door gaat met data binnenhalen.
Het gekke is nu als ik bijv. alleen iets download met download accelerator de verbinding gewoon keihard instant blijft,hij doet het dus alleen met Internet explorer.
Ik heb al van modem(isdn) verwisselt, wat niet helpt, ander inbelnummer bij andere provider geprobeert,helpt ook niet.
Is het nu een hardware of software probleem???
Dit gaat mijn pet te boven:(
Wie weet raad??
Mijn dank is alvast groot.

Mzzl

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik denk (maar ik heb er geen verstand van) dat het komt door de verbinding, modems via isdn gaan over het telefoon netwerk, en als er mensen gaan bellen zal de snelheid ook wel naar beneden gaan... denk ik :{

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

softwareprobleem

als het met DAP wel goed gaat ligt het dus gewoon aan IE

download dus een update voor IE

It seemed like a good idea at the time

• X-Mogwai
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 04-07-2025
Inderdaad.. Probeer eens om IE5.5 te installeren, en kijk of ie dan wel werkt.

Verwijderd

Ik vraag me af of DAP niet gewoon resumed. Dat hij dus ook hetzelfde probleem heeft, maar in staat is om te resumen wat IE niet kan...

Verder heb ik helaas geen flauw idee waar het aan kan liggen...

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 21:02 schreef Strumxector het volgende:
ligt het dus gewoon aan IE
Wat een schok...
DUH!!!!!!!
download dus een update voor IE
Of gewoon eens Opera

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

heb je misschien in IE een proxy staan en in DAP niet, dat die proxy er af en toe mee stopt??

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het kan natuurlijk ook gewoon aan je provider liggen. Ik heb soms ook wel eens een complete inzinking.....gewoon helemaal stil ligt het dan... Ik heb casema >:)

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 00:19 schreef supershoe het volgende:
Het kan natuurlijk ook gewoon aan je provider liggen. Ik heb soms ook wel eens een complete inzinking.....gewoon helemaal stil ligt het dan... Ik heb casema >:)
Hier hetzelfde met slownera... Blijf me er ook over verbazen hoe vaak je het als provider kunt maken om down te zijn...

• Leon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 14:12

Leon

Rise Of The Robots

heb ook zoiets :s

Maar ik weet al waar het aan ligt, elke keer als er hier een lamp aan gaat of zo dan valt mijn verbining weg.. :(
denk dat het in mijn geval aan de aarde van mijn pc ligt :)
en in jouw geval aan software of zo :?

Eeuwige n00b

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu IE 5.5 geinstalleerd en ik moet zeggen dat het een stuk verbeterd is, het is nog niet helemaal weg
Ik denk dat dat aan mijn provider ligt, Planet Internet, want dat is de laatste tijd volgens mij toch een stuk minder als eerst.
Misschien nog meer mensen die dit ook zo ervaren??

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:57

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move -> IT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1