Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 2013 mails worden niet getoond in submaps

Pagina: 1
Acties:

• SerpentNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-03 00:39
Hallo mede tweakers,

Op de PC van mijn ouders worden veel emails niet getoond in de submappen van Outlook. Ik heb zelf al wat zitten rondneuzen in filter instellingen en wat proberen te veranderen, maar dit bracht de mail niet terug.

Het betreft dus alleen de submappen, voor zover ik keek zaten er wel emails in de hoofdmap. Wat ook raar is dat het scherm waarin de emails staan eerst zwart wordt en vervolgens er gewoon niet in staat. Terwijl deze er voorheen wel inzaten.

Ik ben benieuwd naar jullie suggesties.

Mvg,

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:28
Als je de map aanklikt (re.muisknop), dan op Eigenschappen... klikt en dan op Mapgrootte..., zie je dan wel dat de map meer dan 0 KB inneemt?

Zo ja, dan zou je eens kunnen proberen de items te achterhalen via een zoekopdracht.
Zo nee, dan zou ik eens kijken in de Verwijderde items en wellicht kun je e.e.a. achterhalen via Map > Verwijderde items herstellen.

Afgezien van bovenstaande geef je wel erg weinig info omtrent de situatie. Zo is het handig te weten welke versie van Outlook, welk accounttype je gebruikt (met welke instellingen) en of het account alleen op deze pc of ook op andere pc's wordt geraadpleegd.

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans