Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justasking
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-10-2024
Hoi allemaal!

Mijn Sony Xperia P vertoont nogal wat kuren:
- Ik kan foto's niet meer via "Album" bekijken (ik gebruik hier al een tijd QuickPic voor)
- Ik krijg steeds notificaties met "De microfoon en knoppen van het accessoire zijn niet beschikbaar"
- De resterende accutijd die aangegeven wordt slaat nergens meer op, soms valt ie bij 60 procent uit of blijft ie aan de lader een half uur 1 procent aangeven.

Nou is het natuurlijk al een behoorlijk oud toestel (heb hem nu 2,5 jaar) dus ik ging er eigenlijk vanuit dat het tijd voor een nieuwe telefoon is en dat dat laatste veroorzaakt wordt door een stukgaande accu (een volledig geladen accu gaat al een stuk korter mee als toen ik hem kocht).

Toch zou het ook (gedeeltelijk) een software matig probleem kunnen zijn en zelfs al zou ik een nieuwe telefoon kopen is het nogsteeds handig een werkende reservetelefoon te hebben. Daarom wil ik een fabrieksreset gaan doen. Nou vroeg ik me af of ik nadat ik die reset gedaan heb bepaalde gegevens nodig heb die ik destijds bij de installatie ook heb moeten invoeren. Ik weet namelijk zo 1, 2, 3 niet waar de doos en papieren van deze telefoon zijn dus mocht ik een code oid nodig hebben dan heb ik een beetje een probleem. Geen idee of er zoiets ingevoerd moet worden maar vragen kan nooit kwaad.

Mochten jullie nog andere ideeën hebben hoe ik bovenstaande problemen kan oplossen, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Nee hoor. Indien je je toestel reset word alle data gewist, dus foto's muziek en video's etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelo2510
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 15:28
Volgens mij vragen android telefoons na een reset alleen om een google account (zodat ie je apps weer download). Verder misschien WiFi en dergelijke. Je kan ook op youtube zoeken naar "Xperia P setup" oid.

11400F - ASUS TUF B560 -RTX 2060