Hallo,
Ik ben al een hele tijd opzoek naar een goede budget GamePC en ben uiteindelijk op deze configuratie uitgekomen. Mijn vraag is wat jullie hier van vinden en waar misschien verbeter punten liggen voor dezelfde prijs.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk schoolwerk maar ook games zoals GTAV en Project Cars.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer dan €550,- , Het assembleren laat ik doen maar de kosten daarvan zijn €0,00
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, Windows, Toetsenbord/muis, 1TB hdd en een beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede processor die goed kan Multitasken, 8GB ram, goede videokaart en een Wifi Adapter
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als ze het maar goed doen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet soepeltjes werken
Ga je overklokken?
Nee
Dit is de setup die ik nu heb. Hij is al aardig compleet en ben vooral benieuwd wat jullie ervan vinden. Verder had ik nog wel 2 vragen.
De Videokaart is een R9 270X Hawk, is deze beter/slechter dan een "normale" R9 270X want de Hawk is momenteel in de Pricewatch goedkoper.
Ook kwam ik er niet zo goed uit wat voor een Wifi Adapter ik nodig zou hebben. Een kabel trekken is (voorlopig) niet mogelijk maar ik wil wel snel internet voor HD films kijken op het internet. Het zou mooi zijn als de Adapter ook nog Bluetooth zou hebben maar ik snap als dat niet mogelijk is voor een bedrag van ongeveer €20-€25.
Alvast bedankt!
Ik ben al een hele tijd opzoek naar een goede budget GamePC en ben uiteindelijk op deze configuratie uitgekomen. Mijn vraag is wat jullie hier van vinden en waar misschien verbeter punten liggen voor dezelfde prijs.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk schoolwerk maar ook games zoals GTAV en Project Cars.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer dan €550,- , Het assembleren laat ik doen maar de kosten daarvan zijn €0,00
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, Windows, Toetsenbord/muis, 1TB hdd en een beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede processor die goed kan Multitasken, 8GB ram, goede videokaart en een Wifi Adapter
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als ze het maar goed doen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet soepeltjes werken
Ga je overklokken?
Nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 104,- | € 104,- |
| 1 | ASRock 970 Extreme3 R2.0 | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 270X HAWK | € 168,50 | € 168,50 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Crucial CT102464BA160B | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 51,61 | € 51,61 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 50,- | € 50,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 519,96 | |
Dit is de setup die ik nu heb. Hij is al aardig compleet en ben vooral benieuwd wat jullie ervan vinden. Verder had ik nog wel 2 vragen.
De Videokaart is een R9 270X Hawk, is deze beter/slechter dan een "normale" R9 270X want de Hawk is momenteel in de Pricewatch goedkoper.
Ook kwam ik er niet zo goed uit wat voor een Wifi Adapter ik nodig zou hebben. Een kabel trekken is (voorlopig) niet mogelijk maar ik wil wel snel internet voor HD films kijken op het internet. Het zou mooi zijn als de Adapter ook nog Bluetooth zou hebben maar ik snap als dat niet mogelijk is voor een bedrag van ongeveer €20-€25.
Alvast bedankt!