Hulp gevraagd kiezen audio

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pygesux
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09-04 21:16
Hallo,
Ik heb hulp nodig bij het uitzoeken van een geluidsinstallatie. De situatie: Ik wil goede audio bij het gamen in mijn slaapkamer maar ik ga met een paar jaar het huis uit en wil dus ook iets wat in een woonkamer goed klinkt. Wel vind ik het erg belangrijk dat ik tijdens het gamen het gevoel heb dat dingen van andere kanten komen dan van direct voor me surround dus. Mijn oog was gevallen op de Razer Leviathan, kunnen jullie mij helpen bij het beslissen of ik deze zal kopen of dat er een andere is die beter bij mijn eisen past.

Gr pygesux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Sorry maar ik durf het woordt geluidsinstallatie geeneens toe te kennen aan dat bakkie. Hij zal best leuk klinken als je lekker achter je monitor gaat gamen.
Wil je iets wat later in een woonkamer goed klinkt met geluid overal vandaan moet je echt groter gaan denken. ik vind zo'n "bar" al gauw niets, maar dat ben ik

Ga lekker met je favoriete cd's zelf luisteren in de winkel !!

[ Voor 0% gewijzigd door Fish op 17-08-2015 14:14 . Reden: typo's ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-10 10:33

OgWok

U.N.C.L.E.

Inderdaad ga eens een keer kijken in een "echte" audio zaak, met wat eigen cd's/mp3's. Als je iets wil hebben wat ooit in een woonkamer ook goed klinkt, dan is dat "ietsje" groter dan 2 melkpakken.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar19
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:10
Ik sluit me aan bij Fish. Dat ding zal best leuk zijn met gamen als je er recht voor gaat zitten. In de woonkamer en/of met muziek klinkt het waarschijnlijk nergens naar. Ook is het resultaat van een soundbar vaak sterk afhankelijk van de ruimte waarin deze gebruikt wordt.

Misschien is het handig als je even wat meer informatie geeft over je huidige situatie, kamer, speakers etc. en daarnaast te vermelden wat je nou precies wil en wat je budget is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:19

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Die Razer is een soundbar. Dan weet je in principe al genoeg.
Sowieso, als jij op kamer gaat wil je denk ik een gaming headset hebben anders heb je binnen no time boze huisgenoten aan je deur staan ;)

Als je iets wilt dat in een woonkamer goed klinkt: ga eerst maar eens kijken wat een woonkamer uberhaupt kost voor je nu investeringen doet ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loei123
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:01
Misschien verstandig om gewoon naar iets moois te kijken voor bij je PC.

Een investering maken in woonkamer audio zou ik zelf pas doen als ik ook een woonkamer heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-10 21:06

Mikayu

.srt

Neem gewoon dit ding: http://www.logitech.com/n...round-sound-speakers-z506

Echte 5.1 voor de helft van het geld. Kan ook in je woonkamer aan de tv/dvd speler terwijl je aan het sparen bent voor echte HiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Als je surround geluid wil ervaren, is het niet logisch om aan een soundbar te denken. Dan zul je nooit hebben wat je zoekt.

Ik sluit me aan bij de genoemde Logitech set. Surround geluid voor een redelijke prijs. Kun je later een echte geluidsinstallatie kopen.

En ten slotte een schopje naar CEA aangezien het aankoopadvies betreft.
Pagina: 1