Ik zoek een?
boekenplankspeakers.
Wat is je budget?
Rond 600 euro voor 2 speakers.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Speakers om muziek in een stereo setting te beluisteren in de living (niet voor TV). Living ongeveer 40 vierkante meter maar muziek wordt vooral beluisterd in salongedeelte (ongeveer 20 vierkante meter). Speakers worden aangesloten op Yamaha r-n500 receiver en kunnen worden bijgestaan door mijn sonos play:5
Muziekvoorkeur: veel verschillende soorten, maar voorkeur gaat uit naar rock/ gitaarmuziek/ singer songwriter, al luister ik ook zeer graag naar minimalistische muziek, indie,... heel divers dus!
Wat heb je zelf al gevonden?
Al heel wat opgezocht, maar vind door het bos de bomen niet steeds meer.
KefQ100?
KefQ300 (prijsverschil met Q100 waard?)
Focal aria 905
Denon speakers??
Bowers en Wilkins 682 S2
Welke vragen heb je hier nog over?
Zou graag weten wat er vandaag prijs/ kwaliteit de beste dingen op de markt zijn rond mijn budget voor mijn muziekvoorkeur..
boekenplankspeakers.
Wat is je budget?
Rond 600 euro voor 2 speakers.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Speakers om muziek in een stereo setting te beluisteren in de living (niet voor TV). Living ongeveer 40 vierkante meter maar muziek wordt vooral beluisterd in salongedeelte (ongeveer 20 vierkante meter). Speakers worden aangesloten op Yamaha r-n500 receiver en kunnen worden bijgestaan door mijn sonos play:5
Muziekvoorkeur: veel verschillende soorten, maar voorkeur gaat uit naar rock/ gitaarmuziek/ singer songwriter, al luister ik ook zeer graag naar minimalistische muziek, indie,... heel divers dus!
Wat heb je zelf al gevonden?
Al heel wat opgezocht, maar vind door het bos de bomen niet steeds meer.
KefQ100?
KefQ300 (prijsverschil met Q100 waard?)
Focal aria 905
Denon speakers??
Bowers en Wilkins 682 S2
Welke vragen heb je hier nog over?
Zou graag weten wat er vandaag prijs/ kwaliteit de beste dingen op de markt zijn rond mijn budget voor mijn muziekvoorkeur..