Weet iemand een adres waar ik een harddisk kan laten repareren zonder recovery-service? Ik heb een Seagate met een defecte spindel + een donorschijf met werkende spindel. PCB is over te zetten aangezien de casing identiek is (getest). Ik heb de schijf open gemaakt (ja ik weet de risico's daarvan) en er is geen fysieke schade aan de platters. Ook de spindel is zit niet vast, de motor is stuk.
Wat ik nu zoek is iemand die het binnenwerk (platters en koppen) van de defecte HD over kan zetten in de werkende behuizing aangezien je dat het beste met clean-room en speciale tools kan doen. Alle bekende data-recovery services die ik bel doen geen fysieke reparatie, ook niet als ik aangeef bereid te zijn het volledige risico te willen nemen. Ze willen uitsluitend de schijf in behandeling nemen als ze ook de data mogen recoveren. Snap ik wellicht, maar dat is niet wat ik nu zoek.
Weet iemand waar ik dit kan laten doen.
Wat ik nu zoek is iemand die het binnenwerk (platters en koppen) van de defecte HD over kan zetten in de werkende behuizing aangezien je dat het beste met clean-room en speciale tools kan doen. Alle bekende data-recovery services die ik bel doen geen fysieke reparatie, ook niet als ik aangeef bereid te zijn het volledige risico te willen nemen. Ze willen uitsluitend de schijf in behandeling nemen als ze ook de data mogen recoveren. Snap ik wellicht, maar dat is niet wat ik nu zoek.
Weet iemand waar ik dit kan laten doen.
de betaler vervuilt