Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-08 15:11
Hallo Tweakers,

Ik heb een beetje rondgezocht op Google, en Tweakers, en ik kon mijn vraag nietecht beantwoord krijgen.
Ik ben van plan de Philips 55PUS7909 te kopen, en daar een CI+ Module van Ziggo bij te nemen.

Nu is mijn vraag : Kan ik TV kijken EN opnemen tegelijk?
Ik heb gelezen dat het standaard pakket niet gecodeerd is. Er zitten 2 Tuners in deze TV.

Zou ik dus HD TV kunnen kijken, en dan niet-HD kunnen opnemen via de andere tuner? (Of andersom)

Sorry als dit antwoord ergens heel duidelijk staat vermeld, ik heb het niet kunnen vinden.

_/-\o_ Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

Misschien geeft dit antwoord op je vraag: http://www.manualslib.com...ps-55pus7909.html?page=55

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
Dankuwel! Het lijkt te kunnen werken. ben ik blij mee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younes
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 15:30

Younes

Wie, Wat, Waar?

giyf

...en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 20:56
Met Ziggo heb ik geprobeerd Nederland 2 HD op te nemen en naar Nederland 3 HD te kijken. Dit werkt helaas niet. Maar zoals je aangeeft, als het niet-HD is dan zou het moeten lukken. Ziggo stuurt de zenders bijna altijd gecodeerd door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
mrc16 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:57:
Met Ziggo heb ik geprobeerd Nederland 2 HD op te nemen en naar Nederland 3 HD te kijken. Dit werkt helaas niet. Maar zoals je aangeeft, als het niet-HD is dan zou het moeten lukken. Ziggo stuurt de zenders bijna altijd gecodeerd door.
Heb je 2 tuners of 1? als je 1 tuner hebt klopt het dat dat niet kan.
Ziggo stuurt toch het standaardpakket ongecodeerd door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 20:56
Er zitten 2 tuners in, in dit geval een Samsung HU7500. Krijg netjes een melding op het moment dat ik verder wil gaan zappen dat de opname beeindigd moet worden. Nederland 1 HD opnemen en Nederland 2 HD kijken werkt dan weer wel. Nederland 1 HD schijnt vrij doorgegeven te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
thomas1907 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:58:
[...]

Ziggo stuurt toch het standaardpakket ongecodeerd door?
Ziggo stuurt zover ik weet alleen NPO1/2/3 ongecodeerd door, de overige zenders vallen natuurlijk wel in het basispakket maar hier heb je dus wel een kaart voor nodig(CI+, decoder of horizonbox).

Samen met :
"If you use 1 CAM to decode scrambled channels, you can only watch the channels that don't need decoding and the channel you are recording."

Verwacht ik dat dit niet gaat werken.

Is er geen winkel in de buurt die de tv heeft staan(in een kleinere maatvoering wellicht) om het te testen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1907
Rtzrs schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:40:
[...]

Ziggo stuurt zover ik weet alleen NPO1/2/3 ongecodeerd door, de overige zenders vallen natuurlijk wel in het basispakket maar hier heb je dus wel een kaart voor nodig(CI+, decoder of horizonbox).

Samen met :
"If you use 1 CAM to decode scrambled channels, you can only watch the channels that don't need decoding and the channel you are recording."

Verwacht ik dat dit niet gaat werken.

Is er geen winkel in de buurt die de tv heeft staan(in een kleinere maatvoering wellicht) om het te testen?
Nope, alleen een BCC hier in Lelystad >.< Kom ook niet meer in Almere of Zwolle deze week, ik ga hem vrijdag/zaterdag halen. Anders maar 2 van die CI+ kaarten, kosten maar 2 euro per maand (als kan ik niet vinden of dit alleen die soort pinpas is of ook dat "dock"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
thomas1907 schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 16:44:
[...]

Nope, alleen een BCC hier in Lelystad >.< Kom ook niet meer in Almere of Zwolle deze week, ik ga hem vrijdag/zaterdag halen. Anders maar 2 van die CI+ kaarten, kosten maar 2 euro per maand (als kan ik niet vinden of dit alleen die soort pinpas is of ook dat "dock"
Ziggo levert hun decoders/ci+ kaarten met smartcard zover ik weet(bij complete pakketen sowieso, bij een losse bestelling lijkt mij dat ook, maar moet je navragen), dus dat zou dan een optie zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Rtzrs op 17-08-2015 16:50 ]

Pagina: 1