Ik zat vandaag in de bus reviews: Netbook Round-up: Vier laptops vanaf 200 euro vergeleken te lezen. Op de tweede pagina staat een tabel waar alle laptops ter vergelijking staan. Ik heb een Lumia 930, Windows Phone dus, en op die tabel kan ik niet scrollen. Omdat de lijst vrij lang is, kom je er dus met geen mogelijkheid voorbij de tabel. Ook naar links/recht swipen werkt niet om de andere vergelijkingen te zien.
Ik herken dit ook op WP. Heel irritant, de tabellen zijn moeilijk te passeren. Hoe ik ze passeer is door met scrollen een aanloopje te nemen. Bij een grote tabel is dit alleen niet genoeg. Soms (niet altijd) lukt het wel om de tabel aan zijn linkrerand te scrollen. In de tabel navigeren is dan iets dat ik maar helemaal uit het hoofd laat.
Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)
Naar mijn idee is dit meer een issue van WP. Op de Facebook site heb ik hier ook last van.
touch events zijn een ramp op WP. Gelukkig zijn we bezig de compare functionaliteit te verbeteren en willen we daar afstappen van de custom scrollbar en native scroll gaan gebruiken
Mogelijk trekken we dit ook door naar de vergelijkingen in artikelen.
[ Voor 15% gewijzigd door crisp op 18-08-2015 20:50 ]
Intentionally left blank
In Windows 10 mobile
(jawel het heet geen WP 10)
ziet het er uit dat het in de nieuwe EDGE browser wel prima lijkt te werken
(jawel het heet geen WP 10)
ziet het er uit dat het in de nieuwe EDGE browser wel prima lijkt te werken
when in trouble fear or doubt run in circles scream and shout
Cool! Ik weet dat tabellen of bijvoorbeeld Wikipedia goed werken op WP. Misschien kan je is kijken hoe ze het daar hebben opgelost.crisp schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 19:55:
touch events zijn een ramp op WP. Gelukkig zijn we bezig de compare functionaliteit te verbeteren en willen we daar afstappen van de custom scrollbar en native scroll gaan gebruikenMogelijk trekken we dit ook door naar de vergelijkingen in artikelen.
Kom dit topic toevallig tegen, en herken dit probleem. Om toch te kunnen scrollen, moet je scrollen aan de rand van je scherm. Daar is een klein stukje waar geen tabel staat, waardoor je toch kunt scrollen.
Pagina: 1