Zie onderwerp. Ik weet niet precies welk model het is, het is in ieder geval een flatron (nieuwe)
Zijn dat een beetje goeie monitoren?
Zijn dat een beetje goeie monitoren?
www.flatron.comOp maandag 18 juni 2001 22:10 schreef killerbolt het volgende:
ah kijkaan, perfect. Hij zit trouwens ook in dezelfde prijsklasse als de sony trinitron, maar dan zit je weer met die lijntjes in beeld. Is me bij die LG nog niet opgevallen.
Verwijderd
Komt volgens mij door de wijze van productie. LG gebruikt een techniek waarbij de glasplaat van buiten recht is, maar van binnen hol voor de projectie---> goedkoop.Op maandag 18 juni 2001 22:10 schreef killerbolt het volgende:
ah kijkaan, perfect. Hij zit trouwens ook in dezelfde prijsklasse als de sony trinitron, maar dan zit je weer met die lijntjes in beeld. Is me bij die LG nog niet opgevallen.
Verwijderd
Nou nou nou je moest eens weten wat voor troep er word verkochtOp dinsdag 19 juni 2001 01:09 schreef Hitpoint het volgende:
Waarom zou ie niet goed zijn? Anders zouden ze het vast niet verkopen.
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb ook een 795FT+, maar ik heb geen last van geluid uit mijn monitor. Het is een perfecte monitor, retestrak beeld en de USB-hub is ook heel handig, een optie waarvoor je bij Ilyama iets van 250 piek moet betalen (een multimedia voet, incl. brakke speakertjesOp dinsdag 19 juni 2001 08:41 schreef Davie-dawie-t het volgende:
ik heb hier een lg flatron 795ft+ staan is een zeer relaxt monitortje met een 4 poorts usb hub geintergreert in de monitor. 1280x1024@85hz. Waar die trouwens wel last van heeft is dat ie geluid produceert (heel hoog) maar de hebben de meeste monitoren volgens mij. (trouwens alleen in de standby mode)
The ramblings of an idiot
Klopt, hol beeld maar dat is niet zo als je er recht voor zit. Voor de mensen die wat van de zijkant kijken lijkt het wel zo, althans dat vind ik. Ik heb hem nou een jaar ofzo de 795FT+, en bevalt zeer goed. Heb ook nog een Sony 220GS Trinitron, en die lijntjes irriteren me niet hoor. Dus das opzich ook een optie...Op dinsdag 19 juni 2001 10:23 schreef Rico het volgende:
Ik vind het beeld van een LG heel raar.
Net alsof je naar een hol scherm zit te kijken.
Heb ik bij Iiyama, Philips en Sony niet meegemaakt.
Weet niet waar dat aan ligt,maar ik zie dat fenomeen ook niet terug bij TV's.
Het heeft te maken met de LG beeldbuis.
Ik vind het storen.
Move along people. Nothing to see here.
Verwijderd
Dit is dus niet waar. De flatron is juist wel plat aan de binnenzijde. Zie maar eens naar de pdf-files op de site. Dit is juist het sterke punt van die crt's. Wel met als enige nadeel dat ze dus in de hoeken een beetje onscherp kunnen zijn. Platte trinitron crt's zijn aan de binnenzijde verticaal recht maar horizontaal een beetje gebogen (beetje zoals de vorige generatie trinitron's). Je zal me hier niet horen zeggen dat trinitron daarom niet goed is, maar ik zou de Flatron zeker niet goedkoop gaan noemen.Op dinsdag 19 juni 2001 00:46 schreef zware_jongen het volgende:
Komt volgens mij door de wijze van productie. LG gebruikt een techniek waarbij de glasplaat van buiten recht is, maar van binnen hol voor de projectie---> goedkoop.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb zelf de 795+, superding... en als je eenmaal hebt gewerkt met zo'n plat scherm wil je NOOOOOOOOIIT meer wat anders.. dat gaat je dan ook echt opvallen bij vrienden of op school of op mijn ouwe pc. Dat is gewoon niet om aan te zien. Als je die monitor al langer hebt ga je bij jezelf denken hoe het komt dat je al zolang op die shit-bolle schermen hebt zitten werken!Op dinsdag 19 juni 2001 10:23 schreef Rico het volgende:
Ik vind het beeld van een LG heel raar.
Net alsof je naar een hol scherm zit te kijken.
Heb ik bij Iiyama, Philips en Sony niet meegemaakt.
Weet niet waar dat aan ligt,maar ik zie dat fenomeen ook niet terug bij TV's.
Het heeft te maken met de LG beeldbuis.
Ik vind het storen.