Toon posts:

Twin view niet aan de praat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een cardexpert mx met twinview, mijn eerste monitor(iiyama 17") doet het prima echter ik krijg de tweede monitor (oude 14" svga monitor) niet aan de praat, heb al verscheidende detonators geprobeerd (7.52, 10.80, 12.41), maar ik krijg de tweede monitor niet enabled.
Hiervoor heb ik juist deze kaart gekocht!
Als ik hem probeer te enabelen en dan op ok of apply druk is ie weer uit.

Heeft iemand hetzelfde ooit gehad en hoe is dat dan opgelost?

Please let me know

Ol' Ron

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

[topic=164198]

is dit mischien ook jouw probleem :?
ook met win 2k :?

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-08 11:37
Je 14" kan geen 1024x768 aan ????

Ik dacht dat je 2 dezelfde resoluties moet gebruiken zet alles een op 800 x 600 bij 75 Hertz

Verwijderd

Topicstarter
ja sorry had ik mischien ff moeten zeggen maar ik draai win98.
Het is overigens zo dat de monitoren als ik ze omwissel, dus de 17" op de secondary en de 14" op de primary, wel werken ook op 1024x768 alleen ziet het beeld op de 14" er dan niet uit, je kunt dat dan echter wel gewoon aanpassen tot 800x600 en dan doen ze het beide terwijl de 17" nog op 1024x768 staat.
In pricipe zo dit niet erg zijn maar als ik een game opstart start ie op de primary monitor op en krijg ik hem niet op de secondary.
Als iemand mij kan vertellen hoe ik dat kan oplossen dan ben ik klaar.

Verwijderd

Topicstarter
........hello? ........anyone pleas....

• vanwegen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 11:42

vanwegen

-:|:-

probeer de 6,31 drivers

En toen was m'n signature weg :(

Verwijderd

Heb je de nieuwste via drivers er op?

• vanwegen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-06 11:42

vanwegen

-:|:-

DE 6.32 drivers zijn de enige met volledige twinview ondersteuning. TEnminste dat ware de enige waarbij ik alle feature kon bedienen

En toen was m'n signature weg :(

Verwijderd

Topicstarter
uhm ik inderdaad als ik de 6.32 drivers gebruik met een beetje geklooi m'n tweede monitor (14") als extended desktop krijgen.

Echter als ik dan probeer een game starten lukt dat weer niet (bijvoorbeeld quake3 : openGL subsystem failed ofzo) heel vaag.

wat zijn nou die via4 in 1 drivers waar iedereen het overheeft, is dat niet iets voor je moederbord als je een via chipset hebt? (ik heb een Intel se440BX-3)

kan iemand mij vertellen wat er hier aan de hand is?

Foul 'ol Ron
Pagina: 1