Toon posts:

Goede pc build? 800,-

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben nieuw hier op dit forum en zoals de titel aan geeft ben ik op zoek voor een goede gaming pc build voor 800,- (MSI GTX 970 valt buiten dit budget)
Hopelijk heb ik dit gepost in de goede categorie en ben ik duidelijk.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, Films kijken, Internetten, Mail en andere hedendaagse dingen. En met games bedoel ik: Gta, Witcher, BF4 maar ook oudere games zoals Mount and Blade of de Total war serie's

Wat mag het systeem gaan kosten?
800,- Max iets er over heen is natuurlijk niet erg

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb all een Kingston SSD, en de BenQ Gaming RL2455HM heb ik ook, en heb muis + toetsenbord ook. en een MSI GTX 970 komt later en zit dus niet in dit budget in.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik houd het bij 1 videokaart geen SLI als er ooit een upgrade komt word het een 980ti of een kompleet nieuw systeem en dat dan over 2-3 jaar dus ben van plan om niks te gaan upgraden/SLI misschien extra geheugen of een extra SSD voor in de toekomst.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst Intel en Nvidia omdat ik er goede ervaring mee heb

Ga je overklokken?
Ja ik ga eventueel overklokken in de toekomst bijv voor The Witcher 3 voor net wat extra frames, heb daarom ook een waterkoeling gekozen, ik ga niet extreem overklokken voor de presentatie's om op een of andere lijst te staan van beste overklokkers, ik doe het gewoon voor de frames.
Ik weet niet of een goede luchtkoeling voldoende is.

Ik heb al een beetje gekeken en heb dit systeem geselecteerd:

knip, zoals in DAA beleid staat zijn linkjes naar winkelmandjes niet toegestaan. Gebruik hiervoor de
Handleiding Pricewatch.

Ik zit nog te twijfelen of ik Windows 7 zou nemen of 10 en dan puur voor het gamen.
Ik ben altijd al 7 gewent maar ik pas me snel aan op nieuwe besturingssystemen en interfaces.

Mvg,

Niels.

:)

[ Voor 7% gewijzigd door br00ky op 17-08-2015 08:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4690K Boxed€ 245,95€ 245,95
1ASRock Fatal1ty Z97 Killer€ 122,95€ 122,95
1Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB€ 70,95€ 70,95
1Cooler Master Nepton 240M€ 97,95€ 97,95
1Kingston HyperX Fury red HX318C10FR/8€ 42,95€ 42,95
1Seasonic M12II Evo 620W€ 82,-€ 82,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 662,75

hopelijk is dit wel goed en word dit bericht er niet uitgeknipt, en ik kan me berichten niet bewerken maar dat is off-topic.

Niet alles stond op Tweakers
Ik wil de Samsung Super-WriteMaster en de Corsair Carbide Series SPEC-03 White LED er bij.

• Morocius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-07 12:28
pricewatch: Corsair Carbide SPEC-03 White Led
pricewatch: Samsung SH-224DB Zwart, dit is er 1 uit de zeer uitgebreide super write master series van samsung over het algemeen is dit gewoon serie sh-22xxx nogwat als ik google.

In welke kast ga je dit eigenlijk inbouwen? ik kan mij voorstellen dat die waterkoeling het niet in alle kasten even goed doet.

[ Voor 37% gewijzigd door Morocius op 17-08-2015 09:39 ]

Verwijderd

Bespaar je de €100,- voor het overklokken en stop dat bij het budget van een GTX 970 en koop een R9 390x dan heb je nu die extra fps al! Meer uitgeven aan een snellere videokaart levert meer fps op dan het overklokken van de cpu. Een R9 390x is in de meeste games op 1080p op de hoogste instellingen een % of 10 sneller dan een GTX 970.

Waterkoeling kan je dan ook achterwege laten wat ook weer geld scheelt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil alles in de Corsair Carbide SPEC-03 White Led doen, en ik zou inderdaad 100,- euro kunnen besparen op de waterkoeler en dat geld gebruiken voor een videokaart, en als ik later toch een waterkoeling nodig heb schaf ik die aan als een kleine upgrade.

• Vastelaovend89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-12 12:29
Verkeerd topic. :+

[ Voor 99% gewijzigd door Vastelaovend89 op 22-08-2015 12:15 ]

Eng en streng

Pagina: 1