Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
- Het voornamelijkste doel van mijn pc zal gamen worden, Ik ga hier games als MineCraft, Garry's Mod en andere games die je niet op next-gen kunt spelen.
Verder wil ik bewerken in sony vegas en moviemaker. Verder nog kloten in photoshop cc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
- Maximaal 850, assemblage doe ik zelf en Windows heb ik thuis nog liggen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Ik ben van plan om helemaal niks te gaan meenemen en dan later een mooi setje gaming randapparatuur, heb hier nog wel muis, toetsenbord en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Alles wat er in een goede game pc hoort te zitten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Liefst Intel en Nvidia en dan een gtx 970, maar als een r9 290 beter in mijn systeem past en dat ik dan geld houd voor een nieuwe monitor en de specificaties liggen zo bij elkaar dat ik voor de goedkoopste ga.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Liefst een stille en redelijk duurzame pc, alleen de grote van mijn behuizing zal niet uitmaken.
Ga je overklokken?
- Niet van plan.
Eigen lijstje, maar tweedehands is geen optie:
- Het voornamelijkste doel van mijn pc zal gamen worden, Ik ga hier games als MineCraft, Garry's Mod en andere games die je niet op next-gen kunt spelen.
Verder wil ik bewerken in sony vegas en moviemaker. Verder nog kloten in photoshop cc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
- Maximaal 850, assemblage doe ik zelf en Windows heb ik thuis nog liggen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- Ik ben van plan om helemaal niks te gaan meenemen en dan later een mooi setje gaming randapparatuur, heb hier nog wel muis, toetsenbord en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Alles wat er in een goede game pc hoort te zitten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Liefst Intel en Nvidia en dan een gtx 970, maar als een r9 290 beter in mijn systeem past en dat ik dan geld houd voor een nieuwe monitor en de specificaties liggen zo bij elkaar dat ik voor de goedkoopste ga.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
- Liefst een stille en redelijk duurzame pc, alleen de grote van mijn behuizing zal niet uitmaken.
Ga je overklokken?
- Niet van plan.
Eigen lijstje, maar tweedehands is geen optie:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 181,50 | € 181,50 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 362,95 | € 362,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury red HX318C10FR/8 | € 42,95 | € 42,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 67,95 | € 67,95 |