Nadat ik me eigenlijk jaren alleen bezig heb gehouden met landschapsfotografie, ben ik sinds kort in de ban van straat fotografie. Deels komt dit doordat ik nu in New York woon en straatfotografie ontzettend interessant is hier, deels komt het doordat ik van een Sony A77 naar een A7ii ben overgestapt en me nu onopvallender kan bewegen tussen de mensen, en deels komt dit ook omdat gewoon iets nieuws wil proberen. Afgelopen weken heb ik links en rechts al wat foto's gepost, maar echt goed ontvangen worden ze niet
. Dat maakt ook niet uit, want al doende leert men en Tweakers is wat dat betreft een goede leerschool.
Vandaag had ik me tot doel gesteld om een korte serie te maken, met een terugkomend onderwerp. Dit om te zorgen dat ik wat bewuster op zoek moest gaan naar potentieel interessante foto's. De metro genomen naar Coney Island en bij het uitstappen wist ik gelijk wat het onderwerp moest worden: Thunderbolt. Een redelijk spectaculaire attractie op de boardwalk. Iedere foto moest dus op zijn minst een glimp van Thunderbolt bevatten.
Lang verhaal kort. Zie de foto's hieronder, allen geschoten op 40mm.
[1]
Welcome to Thunderbolt by Ravnoss, on Flickr
[2]
[Untitled] by Ravnoss, on Flickr
[3]
I'll do my own loopings by Ravnoss, on Flickr
[4]
Melting human touch by Ravnoss, on Flickr
[5]
Minding my own business by Ravnoss, on Flickr
[6]
Never too old by Ravnoss, on Flickr
Vandaag had ik me tot doel gesteld om een korte serie te maken, met een terugkomend onderwerp. Dit om te zorgen dat ik wat bewuster op zoek moest gaan naar potentieel interessante foto's. De metro genomen naar Coney Island en bij het uitstappen wist ik gelijk wat het onderwerp moest worden: Thunderbolt. Een redelijk spectaculaire attractie op de boardwalk. Iedere foto moest dus op zijn minst een glimp van Thunderbolt bevatten.
Lang verhaal kort. Zie de foto's hieronder, allen geschoten op 40mm.
[1]

[2]

[3]

[4]

[5]

[6]

[ Voor 9% gewijzigd door Don Quijote op 17-08-2015 02:18 ]