Toon posts:

Beste gaming behuizing onder de €50

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen, ik vroeg me af of iemand mij even zou kunnen helpen.
Ik ben op zoek naar de beste case die ik zou kunnen krijgen voor €50, het hoeft niet perse een knapperd te zijn!
Alvast bedankt!

Ik zoek een?
VBehuizingen waarmee ik kan gamen met zo min mogelijk geluid en beste airflow mogelijk voor €50.

Wat is je budget?
€50.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb mijn build in mijn wenslijst staan! Ik zou er graag mee willen gamen!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Wat heb je zelf al gevonden??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• plofkraak
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-02 21:03
is deze wat voor jou?

pricewatch: Antec GX300 Window Zwart

ik heb eze ook gebruikt en vind het een zeer fijne case , genoeg ruimte om je kabels weg te werken en 2 mee geleverde fans die je kan besturen met het schuifje boven op.

de case is zo gebouwd dat ie een beetje schuin naar achter staat , ook heeft hij een licht verduistert raampje.

mits dat ie in je budget valt :D

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 20:45
Mooie kast maar niet echt praktisch. De koeler hoogte is max 140mm en bijna geen enkele redelijke koeler zou hier in passen.

• plofkraak
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-02 21:03
nou demian , mijn scythe mugen 4 past er anders perfect in

• RazerB
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21-02 00:08
Of is deze wat voor je

#ProductPrijsSubtotaal
1Corsair Carbide SPEC-01 Red Led€ 52,-€ 52,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 52,-

is wel iets duurder maar is ook mooier als een case onder de 50 euro
of je moet even kijken in V&A

Succes

• Dountoun
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-02 11:46
Ik zou eerder voor deze gaan:
pricewatch: Corsair Carbide SPEC-02 Red LED

Deze heeft namelijk een extra plekje speciaal voor SSD's. Je bent alleen wel iets meer kwijt.

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01:12
Dountoun schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:02:
Ik zou eerder voor deze gaan:
pricewatch: Corsair Carbide SPEC-02 Red LED

Deze heeft namelijk een extra plekje speciaal voor SSD's. Je bent alleen wel iets meer kwijt.
Als je max. €50,- aan een kast uit wil geven denk ik niet dat je 3 HDD's en nog eens 2 SSD's wil gaan gebruiken.

Ontopic: Ik had vroegah een Corsair 200R. Ik vind het zelf best een mooie strakke kast, hij is niet heel luidrucctig omdat de voorkant redelijk dicht is, maar de temperaturen bleven lekker laag (met een 290X reference :p) pricewatch: Corsair Carbide 200R Closed Nieuwprijs is wel ruim €10,- boven je budget, maar tweedehands zijn ze goedkoper en het is een hele degelijke kast.

Je kan ook kijken naar een tweedehands Fractal Design Define R4, ik heb de mijne toen tweedehands opgehaald voor €50,- en dat is echt een topkast! Veel ruimte, super stil strak uiterlijk etc.

De CM N300 schijnt ook een super goede kast te zijn (voor €30,- dan :p) pricewatch: Cooler Master N300 (KKN1, closed)

• Dountoun
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 06-02 11:46
3L3ktr1k schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:27:
Je kan ook kijken naar een tweedehands Fractal Design Define R4, ik heb de mijne toen tweedehands opgehaald voor €50,- en dat is echt een topkast! Veel ruimte, super stil strak uiterlijk etc.
Ohh, echt geweldige kasten die Define's _/-\o_

• cybertron12
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-02 15:00
pricewatch: Fractal Design CORE 2500

Stille kast en genoeg ruimte voor fans en eventuele hdd's en achter de voeding nog een ssd.

Intel Core i7-4790K | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 | Asus R9280X-DC2-3GD5-V2 | Fractal Design CORE 2500 | Scythe Mugen 4 | Kingston HyperX Savage | Cooler Master B600 | Samsung 850 EVO 250GB | Zie inventaris voor meer...

• SantaMuerte
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:45
pricewatch: Cooltek GT-03
pricewatch: LC-Power PRO-930B Silent Thunder

Voorkeur gaat uit naar de eerste maar dat is persoonlijk, stilte creeer je zelf (of koop een koptelefoon :p)

Mocht het uiterlijk er inderdaad niet toe doen, dan kan je bijvoorbeeld ook zoiets nemen: http://www.cmstore.eu/case/n300-refurbished/

[ Voor 16% gewijzigd door SantaMuerte op 31-08-2015 15:15 ]

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-01 08:40

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

Van LC-Power en dergelijke zou ik weg blijven, over t algemeen erg dun staal. Een Carbide 200R van Corsair, of de meeste kasten van Fractal zijn gewoon prima.(Occassion mag ook?) De N300 wordt ook veel aangeraden. De Silencio 352 is iets kleiner maar wel stil en koel!

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:39

Esumontere

Floep, banaan.

Voor heel veel goedkope kasten geldt: Goedkoop is duurkoop. Heb zelf ooit voor 38 euro een Cooler Master K380 gekocht, en daar heb ik eigenlijk direct spijt van gehad. Heel slechte airflow, oververhitting en schreeuwerig design.

Als je echt niet boven de 50 euro wil gaan zou ik inderdaad kijken naar een 2e hands Fractal Define R4, of bijvoorbeeld een Antec 302.

LC-Power, MS-Tech en Cooltek zijn merken waar je echt ver van weg moet blijven, allemaal prutspul.

[ Voor 7% gewijzigd door Esumontere op 31-08-2015 16:18 ]

Pagina: 1