• HackingDutchman
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 05-09 12:05

HackingDutchman

Scientia potestas est

Topicstarter
Schijnbaar is het een niet heel erg voorkomend probleem, maar ik ben het nu 2 keer tegengekomen.

Op het internet zoekende naar de oplossing ben ik de vraag al meerdere keren tegengekomen, maar nog geen antwoord. Vandaar dat ik het handig vond om te melden.

De Alcatel Onetouch 991 (OT 991 / OT991) geeft na een hard reset een foutmelding: ''The application Setup Wizard (process com.jrdcom.JrdSetupWizard) has stopped unexpectedly. Please try again.''

Dit komt waarschijnlijk alleen voor als de telefoon geroot is en er vervolgens een hard reset wordt uitgevoerd.

Gelukkig is de oplossing verbluffend simpel. :)

==Dit werkt voor de Alcatel OT-991 en de OT-991D==

Stap 1. Laad de telefoon helemaal op.

Stap 2. Ga naar:
http://alcatelonetouch.co...wnload/one_touch_991.html
en download de ''One Touch Upgrade S 2.8.0'' (2.8.0 is afhankelijk van de versie die het meest recent is uitgebracht).

Stap 3. Start het programma op en volg de instructies op het scherm. Hierna komt je OT 991 als het goed is weer door de setup heen en is het probleem dus verholpen.
Mocht het na een eerste keer nog niet lukken probeer het dan nog eens.

-Tip: Controleer of de usb-kabel en/of de micro-usb-kabel goed zijn bevestigd. ;)

-Verdere vragen stellen heeft helaas geen zin, ik ben zelf niet in het bezit van het toestel.

~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee