Toon posts:

06 nummers en 0900 nummers

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen kent het verschijnsel wel...
je zegt tegen je ouders dat je niet zoveel gebeld heb terwijl je weet dat je op dat moment maar beter je mond dicht kan houden...

Een TE hoge telefoonrekening...
Nou is het algemeen bekend dat je maar beter geen 06-nummers of 0900-nummers kan bellen omdat het tarief daarvan relatief hoger ligt dan naar een vaste telefoon..

Mijn vraag was echter... kan je via de KPN of wat dan ook zorgen dat je geen 06 en 0900 nummers meer kan bellen??

Een vriendin van mij die heeft het ook gedaan toen zij voor een half jaar naar australie ging..en ze dat gedaan heeft vanwege dat er mensen in haar huisje kwamen. Alleen kan ik het haar nie meer vragen omdat ze inmiddels al weg is...

Weet iemand hier iets van.. heb je een speciale code nodig om 06 en 0900 nummers te blokkeren of kan dat via de KPN...
Ik heb al een beetje rond gekeken op internet en via de search gezocht maar ik kon niet echt wat vinden eigenlijk ;(

Wie kan mij wel helpen? (en kom nu aub nie met goedkopere sjitaanbiedingen zoals onetel en weet ik veel aan want dat hebben we al een keertje geprobeerd, en nog hadden we een hoge telefoonnota :r)
Alvast bedankt
Groetjes Sas (Lady Chi Chi)

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

je moet gewoon ff naar de KPN bellen, dan regelen ze het voor je

Verwijderd

Je kan wel degelijk die nummers blokkeren..
Gewoon effe 0800-0402 (gratis :) ) bellen en vragen hoe je dat moet doen...

Succes, Robbie

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 12:45
Hmmm minder Call-tv bellen is ook een optie :D hehe

Maar zoals Rob al zei moet je gewoon ff hun service nummer bellen... die helpen jou wel verder...

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Je kan ook een telefoon uit de Giga serie van Primafoon kopen ;) . Daarin kan je precies instellen welke nummers wel en niet ge blokkeerd moeten worden

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 juni 2001 21:09 schreef _Menno_ het volgende:
Je kan ook een telefoon uit de Giga serie van Primafoon kopen ;) . Daarin kan je precies instellen welke nummers wel en niet ge blokkeerd moeten worden
giga serie?
maarreh mijn mams had toen eens gevraagd aan die kpn lieden en die zeiden dat dat alleen voor bedrijven gold :?
Heel raar....maarjah morgen toch noch maar even bellen....
iemand anders nog suggesties?

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Ja die zijn te koop bij Primafoon, maar wel duur hoor, dus dan krijg je weer een andere rekening ;)

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik heb het wel vaker gezien, alle dure nummers geblokkeerd.. Staat er niets bij de help in de telefoongids? Waar ook alles staat over doorschakelen enzo?

Het lijkt me nl. logisch dat je het zelf kan blokkeren/deblokkeren dmv eenpincode ofzo

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12:06

Wokschotel

Op 6 wielen

Je kan bij de KPN gewoon een 0900-blokkering aanvragen. Hou er wel rekening mee dat je dan misschien 0900-TUIG ook niet meer kan bellen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik dus bellen met de KPN nou mooi niet dat je 06-nummers kan blokkeren he?

Alleen 0900 nummers maar jah als ik die ga blokkeren kan ik slownera nie meer de huid volschelden als ik weer eens geen internet heb en kan ik ook me bankrekeningsaldo nie meer opvragen >:)

Dus dat gaat helaas niet door....
Ik zal straks wel weer op me kop krijgen van die hoge telefoonrekening ;(

Is er dan eg geen andere oplossing hiervoor??

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-07 10:35

xxfile

\/ It's me \/

Al die diensten kan je tegenwoordig ook via inet doen.
Namelijk op deze site. Als je 24/7 online kunt zijn zou dat wel eens kunnen handig zijn.
Helaas heb ik niet kunnen vinden hoe je 06-nummers kunt blokkeren.

Nieuw, nu met Twitter

• bavara
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 07:44
Op maandag 18 juni 2001 21:15 schreef Lady_Chi_Chi het volgende:

[..]

giga serie?
maarreh mijn mams had toen eens gevraagd aan die kpn lieden en die zeiden dat dat alleen voor bedrijven gold :?
Niet naar luisteren, die lui sporen niet |:( 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 juni 2001 18:09 schreef bavara het volgende:
Niet naar luisteren, die lui sporen niet |:( 8-)
Ja dat weet ik wel en eigenlijk klopt het ook wel... die kunnen 06 nummers blokkeren..
Maar ik als particulier kan dat dus wel vergeten... Ze kunnen het waarschijnlijk wel maar doen ze het niet |:(
0900 nummers kan wel geblokkeerd worden...
Maar het gaat voornamelijk om 06 nummers...
Vervelend hoor....
Niemand anders nog een oplossing voor die 06-nummers?
Pagina: 1