Toon posts:

Problemen met bluetooth en wifi iphone 6

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sins een aantal dagen heb ik problemen met wifi en bluetooth het doet het wel maar komt erg zwak binnen Ik moet dus dicht bij de bron zitten om wifi of BT te kunnen gebruiken het gekke van alles is dat mijn eigen wifi signaal wel met normale sterkte binnen komt
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-09 09:39
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt. Eerst geef je aan dat Wi-Fi erg zwak binnenkomt en dan zeg je dat Wi-Fi met normale sterkte binnenkomt?

Bluetooth is wel zwak..? Leg het even goed uit en gebruik alsjeblieft wat leestekens. Dat maakt de boel ook beter leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 16:25
Ik heb exact het zelfde probleem sinds enige tijd. Ik dacht dat het aan mijn router lag dus ik heb een nieuwe gekocht, alle andere apparaten zijn nu een stuk sneller maar de iPhone 6 van mij en mijn vriendin zijn nogsteeds even traag. De iPhones geven aan dat ze vol signaal hebben maar de snelheid dropt na ongeveer 30 seconden tot vrijwel 0. Even naar vliegtuigmodus en weer terug verhelpt het probleem weer voor 30sec.. Heb veel gegoogled en het schijnt aan ios 8.4.x te liggen (WiFried).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-09 09:39
pimsch schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 15:12:
Ik heb exact het zelfde probleem sinds enige tijd. Ik dacht dat het aan mijn router lag dus ik heb een nieuwe gekocht, alle andere apparaten zijn nu een stuk sneller maar de iPhone 6 van mij en mijn vriendin zijn nogsteeds even traag. De iPhones geven aan dat ze vol signaal hebben maar de snelheid dropt na ongeveer 30 seconden tot vrijwel 0. Even naar vliegtuigmodus en weer terug verhelpt het probleem weer voor 30sec.. Heb veel gegoogled en het schijnt aan ios 8.4.x te liggen (WiFried).
Even een (waarschijnlijk) open deur intrappen: heeft het niets te maken met veel Wi-Fi kanalen dicht op elkaar? Ik lees in je post dat andere apparaten sneller zijn maar dat hoeft niet persé iets te betekenen. Want wellicht gebruiken die andere apparaten andere protocollen/ chipsets voor de Wi-Fi verbinding (vooral als het non-Apple apparaten zijn). Kan je eens met een Wi-Fi scanner kijken of je een ander Wi-Fi kanaal zou kunnen/ moeten gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:07
Staat 40MHz aan op je router? Dat even uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsch
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-07 16:25
Bandwith staat op 20MHz. De problemen doen zich bij mij trouwens op zowel 2.4GHz als 5GHz voor.

[ Voor 4% gewijzigd door pimsch op 17-08-2015 16:38 ]

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst dank voor de reacties heb ze allemaal geprobeerd met geen resultaat

Ik heb nu ios 9 beta erop gezet ook dat helpt niet
Mijn instellingen op mijn router is het zelfde als toen ik met de zelfde iphone 6 geen problemen had
De iphone 5 (met zelfde ios versie) van mijn vriendin heeft nergens last van

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2015 19:18 ]

Pagina: 1