Graag leg ik jullie even het volgende voor. een scoutinggroep heeft een accommodatie welke we graag met camera's gaan beveiligen. momenteel hangt er al het volgende:
3 ubiquit unifi AP's
1 huawei modem/router
1 tp link 5poort gigabit switch
1 wanscam wifi dome camera
1 elro c800 bedrade ip camera
1 sony SNC-CH180 camera, echter zonder voeding.
momenteel gaan de beelden van de camera's naar mijn synology ds213+ thuis. zodra er beweging is begint hij met opnemen.
het gebouw heeft 3 toegangsdeuren waar we graag een camera op richten en wellicht buiten ook nog 1. max 4 camera's dus. synology surveillance station support echter maar 2 camera's gratis. voor meer moet je een license kopen. en je begrijpt, voor en vrijwilligers organisatie moet het zo weinig mogelijk kosten..
Hoe kunnen we nu het beste aan de volgende eisen voldoen:
- goedkoop
- beelden off site opgeslagen of gebackupt. mijn synology mag gebruikt blijven worden.
- liefst 4 camera's
optie 1: 280-380 euro?
- voeding kopen voor de sony. 30eu (noname ebay?) tot 130eu sony origineel
- 1 a 2 licenses erbij voor synology 50-100eu
- evt 4e cam voor buiten kopen 150eu
optie 2: 600-750 euro?
- alles vervangen door een ubiquiti setje?
- 1 NVR (300) en 3 a 4 cam's (75 ps)
- evt een 8p poe switch (150)
optie 3:
- kant en klaar setje?
zie ik nog wat anders over het hoofd?
(ik zie die sony voor grof geld te koop staan online. zou deze een beetje fatsoenlijk te verkopen zijn om hiermee bijv optie 2 te bekostigen?)
3 ubiquit unifi AP's
1 huawei modem/router
1 tp link 5poort gigabit switch
1 wanscam wifi dome camera
1 elro c800 bedrade ip camera
1 sony SNC-CH180 camera, echter zonder voeding.
momenteel gaan de beelden van de camera's naar mijn synology ds213+ thuis. zodra er beweging is begint hij met opnemen.
het gebouw heeft 3 toegangsdeuren waar we graag een camera op richten en wellicht buiten ook nog 1. max 4 camera's dus. synology surveillance station support echter maar 2 camera's gratis. voor meer moet je een license kopen. en je begrijpt, voor en vrijwilligers organisatie moet het zo weinig mogelijk kosten..
Hoe kunnen we nu het beste aan de volgende eisen voldoen:
- goedkoop
- beelden off site opgeslagen of gebackupt. mijn synology mag gebruikt blijven worden.
- liefst 4 camera's
optie 1: 280-380 euro?
- voeding kopen voor de sony. 30eu (noname ebay?) tot 130eu sony origineel
- 1 a 2 licenses erbij voor synology 50-100eu
- evt 4e cam voor buiten kopen 150eu
optie 2: 600-750 euro?
- alles vervangen door een ubiquiti setje?
- 1 NVR (300) en 3 a 4 cam's (75 ps)
- evt een 8p poe switch (150)
optie 3:
- kant en klaar setje?
zie ik nog wat anders over het hoofd?
(ik zie die sony voor grof geld te koop staan online. zou deze een beetje fatsoenlijk te verkopen zijn om hiermee bijv optie 2 te bekostigen?)